Marrakech fargerike souk

fra
USD 42,67
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Djema al-Fna på
Marrakech fargerike souk
269 anmeldelser
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Stedet er vært et besøk, men ikke nødvendig å bruke tid der. Henna damer holder deg gjerne igjen og lager henna på hånden din selv om du sier nei. De krever da selvfølgelig betalt. Bruk tiden heller andre steder

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, NinaA926
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Omkranset av butikker og restauranter finner du den store markedsplassen i Marrakesh, Djema al-Fna. Her er det et yrende folkeliv hvor du blant annet kan se slangetemmere og musikere som spiller typiske marokkanske toner. Selgerne kan være litt pågående. Dessuten er nok prisene rundt plassen høyere enn andre steder.

Takk, veronsc
Anmeldt 17. november 2018

Mylder av butikker med varer for de fleste. Mekka for shoppalholikerne. Labyrint av "gater" gjør det utfordrende å finne frem, men ikke umulig.

Takk, torskog
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Marrakech souk er en spennende labyrint full av håndverk, juggel, krydder, lokale, turister, osv. Virkelig et sted å bruke noen timer, og masse shoppingmuligheter for en rekke fine ting.

Takk, MereteBorgen
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Et sted vi hadde hørt mye om men som vi raskt gjorde oss ferdig med. Apekatter i klær og lenker, og slanger som «danser» til fløytespill er ikke noe vi trenger. Bråkete turistfelle.

Takk, MereteBorgen