Ulike måter å oppleve Jardin Majorelle på
Jardin Majorelle
15 anmeldelser
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi startet på YSL museet som i seg selv er en reise gjennom moter fra 50 tallet og frem til våre dager. Et must for den design og moteinteresserte. Deretter besøkte vi den fantastiske hagen med sine vannspeil, karpefisk og skilpadder. Berbermuseet utfyller opplevelsen fint. Vi drakk til slutt te i cafeen, hvor stemningen var hyggelig og avslappende. Takk for en god opplevelse

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, frodeh295
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Jardin Majorelle har vært inspirasjonskilde til stylister, møbeldesignere, hageentusiaster og folk i motebransjen i en årrekke. Her er det SÅ
mye inspirasjon å hente.
Men stedet er blitt populært, og man går mye i kø. Et tips er å komme tidlig, slik at man kan suge inn den magiske stemningen i ro og fred før horder av turister dukker opp med selfiestang og lange kamera linser.
Men er du i tvil; Jardin Majorelle er en vakker oase med en spennende historie.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Siv S
Anmeldt 8. oktober 2018

Jardin Majorelle er en estetisk vakker og rolig opplevelse, selv om antall besøkende kan være høyt. Vi anbefaler også besøk på Bernermuseet når man først besøker hagen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Per E
Anmeldt 26. september 2018

Godt beskrevet av Tripadvisor og andre. Når du skal inn, tenk over om du vil innom museet inni hagen også. Det gjorde ikke vi. Jeg valgte toalettet fremfor å gå innom souvenirbutikken der. Renslig og fint sted. En venn fikk med seg et flott handlenett med YSL - logo.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, iGunn
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Hamid du var bare helt topp fi oppleve jeg og familie hadde med deg er og anbefale til alle mine norske venner og familie

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Najima E