Majorelle Garden og Palmeraie Camel Ride Marrakech

Ulike måter å oppleve Jardin Majorelle på
Marrakech fargerike souk
269 anmeldelser
Anmeldt 15. november 2018

Et meget vakkert oppbygd hageanlegg i denne storbyen. Mye eksotiske planter og en mengde kaktuser. Desverre var det køgåing da det var alt for mye folk som ønsket å se anlegget samtidig med oss.

Takk, GeirAK
Anmeldt 14. november 2018

Jardin Majorelle er en vakker og meget fargerik park. Anbefaler å starte på YSL-museet, som var langt mer spennende og innholdsrikt enn forventet. Kortere kø for å komme inn der, samt at det er fint å ha YSLs historie med seg når man besøker parken.

Takk, Explore513037
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi startet på YSL museet som i seg selv er en reise gjennom moter fra 50 tallet og frem til våre dager. Et must for den design og moteinteresserte. Deretter besøkte vi den fantastiske hagen med sine vannspeil, karpefisk og skilpadder. Berbermuseet utfyller opplevelsen fint. Vi drakk til slutt te i cafeen, hvor stemningen var hyggelig og avslappende. Takk for en god opplevelse

Takk, frodeh295
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Jardin Majorelle har vært inspirasjonskilde til stylister, møbeldesignere, hageentusiaster og folk i motebransjen i en årrekke. Her er det SÅ
mye inspirasjon å hente.
Men stedet er blitt populært, og man går mye i kø. Et tips er å komme tidlig, slik at man kan suge inn den magiske stemningen i ro og fred før horder av turister dukker opp med selfiestang og lange kamera linser.
Men er du i tvil; Jardin Majorelle er en vakker oase med en spennende historie.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Siv K
Anmeldt 8. oktober 2018

Jardin Majorelle er en estetisk vakker og rolig opplevelse, selv om antall besøkende kan være høyt. Vi anbefaler også besøk på Bernermuseet når man først besøker hagen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Per E