Ulike måter å oppleve Jardin Majorelle på
Jardin Majorelle
17 anmeldelser
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Ett must å dra til denne hagen! Fantastiske planter og farger i en flott sammensetning! Hit må alle dra!

Takk, IngridB531
Anmeldt 22. november 2018

觉得没太大特色,但Jardin majorelle 的蓝拍照还是很出色的。不推荐进入入门票很贵的YSL Musee(另加100D)联票180 D,如果不是YSL的粉丝,就是小小的空间。YSL创办人长眠于此(Jardin Marorelle)

Takk, Lynnooi
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

En nydelig park, frisk luft og fine farger. Mye mennesker, men ikke plagsomt. Vi sto altfor lenge i kø før vi kom inn, nesten en time.

1  Takk, Quest395466
Anmeldt 15. november 2018

Et meget vakkert oppbygd hageanlegg i denne storbyen. Mye eksotiske planter og en mengde kaktuser. Desverre var det køgåing da det var alt for mye folk som ønsket å se anlegget samtidig med oss.

Takk, GeirAK
Anmeldt 14. november 2018

Jardin Majorelle er en vakker og meget fargerik park. Anbefaler å starte på YSL-museet, som var langt mer spennende og innholdsrikt enn forventet. Kortere kø for å komme inn der, samt at det er fint å ha YSLs historie med seg når man besøker parken.

Takk, Explore513037