eDreams
Priceline
StayForLong
Anmeldt 27. september 2018

For et utrolig koselig lite hotell med nydelige omgivelser. Alt ble også ordnet for oss med safari og det vi måtte ønske, hvilket resulterte i en fantastisk juleferie. Super god mat og hyggelig personell! Håper å få dratt tilbake en gang!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, idaaaw
Anmeldt 24. februar 2018

En sjarmerende oase ved Det Indiske Hav! Vi opplevde et nydelig sted med ulike, frodige og fargerike soner - et ypperlig sted for livsnytelse. Like utenfor, ligger et paradis av en øy, Mbudya island - som du kommer til på 20 min med dhow-båt. Her kan du tilbringe late dager på kritthvit sand og bade i turkisblått hav. På Upepo Garden får du ypperlig service av Karianne og Rashid og deres personale. De tilrettelegger for eventuelle ønskede aktiviteter på aller beste måte. Rommene har tipp topp standard med afrikansk interiør, et personlig preg og eksotiske gjenstander. Vi storkoste oss spesielt mye i lysthuset og i fluktstoler ved sjøkanten i den "blå timen" før og under solnedgang. Vi skal tilbake!
PS: Upepo Safari sørget for å arrangere en helt fantastisk 4-dagers safari for oss!

Romtips: Vårt rom førte rett ut i den idylliske hagen med utsikt utover Det Indiske Hav
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Marianne555315
Anmeldt 7. februar 2018

For en oase! Upepo Garden ligger nydelig til ved det Indiske hav. Hotellet er idyllisk, koselig og veldig intimt. Karianne og Rashid har skapt et eventyr, sammen med de andre som jobber der føler en seg på en måte hjemme (uten maset med de hjemlige syslene). Et perfekt sted for avslapping og som et utgangspunkt for utflukter, til øyene rundt som f.eks. Zanzibar og safariturer til Selous og Mikumi - Upepo Garden har sitt eget safariselskap, Upepo Safari, og de er behjelpelig med å skreddersy ferien for deg. Nydelig mat og god drikke - JEG VIL TILBAKE!

Romtips: Alle rom er på bakkeplan, hotellet er lite, 5 rom, og svært oversiktlig. Alle rom har AC, som ikke bråker i sleep-modus og gode senger.
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tonjetlu
Anmeldt 21. november 2016 via mobile enheter

Venner anbefalte oss sterkt å dra til Upepo garden. Og vi ble ikke skuffet. Det var upåklagelig personlig service og fantastisk mat. De norske eierene hadde sans for vakre detaljer og hadde utformet både rom og fellesarealer stilfult på alle vis. Rommene var små men fellesarealene innbydende. Hagen var et godt sted å nyte bølgeskvulp, veldig god vin og/eller lokalt øl. Ryktene sier det er eierskifte på gang. Vi regner med de nye følger opp standard og trivelig vertskap og ønsker dem lykke til!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Live R
Anmeldt 9. januar 2016 via mobile enheter

Første besøk i Afrika og Tanzania startet i Dar Es Salam. Landet tidelig på morgenen og dro direkte til Upepo. Hvor vi ble møtt av det norske paret som driver Upepo Garden og ble vist til vårt rom med en gang. Rommet er flott med AC og utrolig god seng, noe som ikke er vanlig når en er ute og reiser. Rommet har flotte autentiske detaljer noe som gjør det ekstra eksotisk.
Etter en liten strekk i sengen var det bare å kaste på seg badetøy og legge på svøm i sjøen rett utenfor hagen. Vannet hadde en fantastisk temperatur og var godt avkjølende, før en lagger seg i skyggen av palmetrærne en kort stund før en må ut i vannet igjen. Ja det blir veldig varmt men hva gjør vel det når en kan hoppe i havet og avkjøle seg.
På kvelden serveres det en fantastisk tre retter med internasjonal høy standard. Med lokale råvarer og fisken er fanget rett utenfor Upepo Garden.
Vi kombinerte oppholdet med en tur til Mikumi wildlife camp som er en lang 6 timers kjøretur inn i landet, men absolutt verdt det. Her fikk vi se mye av landsby livet langs veien. Vi hadde egen sjåfør, noe som anbefales da trafikk reglene er av en egen type.
Etter oppholdet på Safari var det ett kort opphold på Upepo Garden igjen. Godt å komme "Hjem" igjen. Hvor turen gikk videre til Zanzibar.

Vil på alle måter anbefale både venner, familier og par, ett opphold på Upepo Garden. Personalet er proffe, gjestfrie og ikke minst utrolig behjelpelige med å tilrettelegge for dine ønsker og behov.

Takk for en flott introduksjon til Afrika, Tanzania, Dar el Salam og ikke minst Upepo Garden.

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, 666erlingm
Thor Jacob S, General Manager på Upepo Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2016

Hei Erling,

Takk for hyggelig tilbakemelding! Det var en glede å ha deg som gjest her hos oss. Kokken og resten av de ansatte setter stor pris på gjester som deg, og vi håper å se deg igjen her på Upepo Garden!