Kristin B
Oslo, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 20. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
gmchatrium, General ManagerChatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. des. 2018
Dear KristinB_12,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Please let me start by sincerely thanking you for having stayed with us and for your review here on Trip Advisor. We are glad to hear that you had a great time at our hotel and that our facilities and services met with your approval.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again at Chatrium Hotel Riverside Bangkok in the not too distant future.

kr 2 485
    kr 1 376
    kr 1 484
Se flere hoteller i Bangkok
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Et riktig flott hotell med hyggelige smilende og hjelpsomme ansatte.
Jeg og min samboer bodde her i 5 herlig dager.
Vi bodde i 33 etasje med kjempeflott utsikt over elven.
Flotte, reine rom med deilig seng og sengetøy.
Kjempebra frokostbuffet, og mye god mat i alle resturantene på hotellet.
Et fint basseng med bassenbar
Kommer gjerne tilbake hit.
Anbefales

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, wenchelise66
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Dear Wenche Lise P,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I am very pleased to read that you enjoyed your visit in our hotel and would like to thank you for sharing your experience here on Trip Advisor. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for everyday.

Please do not hesitate to look us up at our hotel's website when you plan for your next trip to Bangkok. We offer many exciting packages and offers, and my reservation team will be delighted to help you in any way they possibly can.

We look forward to welcoming you soon again.

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Meg og min mann bodde her en uke. Vi hadde suite med ett stort flott bad, stue, kjøkken og soverom. Og en FANTASTISK utsikt over elven som vi kunne ligge i sengen å se. De ansatte er utrolig imøtekommende. Anbefales !!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 744kristinl
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Dear Kristin L,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I would like to begin by thanking you for taking the time to send us your feedback regarding your recent stay at Chatrium Hotel Riverside Bangkok on TripAdvisor. It gave me great pleasure to learn that you enjoyed the Chatrium experience.

We certainly hope that on your next visit to Thailand you’ll visit us again where you will be assured a very warm welcome.

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Bodde 3 netter med familie på dette hotellet. Hadde suite med 2 soverom og 2 bad, med fantastisk utsikt over elven. Hotellet var av høy standard og alt var rent og pent. Personellet var meget serviceminded og behjelpelige. Gratis båttransfer med regelmessige avganger til skytrain stasjon. Kun 10-15 min å få til Asiatique.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Halvor H
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Dear Halvor H,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I would like to begin by thanking you for taking the time to send us your feedback regarding your recent stay at Chatrium Hotel Riverside Bangkok on TripAdvisor. It gives me great pleasure to read that you enjoyed your time at our hotel.

We look forward to welcoming you back on your next visit and hope it is not too long before your next stay at Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Anmeldt 25. januar 2018

Hyggelig og veldig god service fra samtlige ansatte. Måtte bare legge merke til det! Rom i 21 etasje med utsikt mot elva og alt liv som skjer der døgnet rundt og med en restaurant i 1.etg. og en i øverste etasje, var det muligheter for god servering. Frokost var ekstremt god også. Vi var der i tre døgn og benyttet oss av gratis taxi-båt som hotellet selv driftet til og fra sentrum. Her vil jeg bo igjen neste gang jeg skal til Bangkok!

Romtips: Grand Room River View 60 sqm
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, TomE122
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2018

Dear Tom E,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

May I begin by thanking you for taking the time and trouble to write a review of your stay on Trip Advisor. I am glad to hear that you enjoyed your time with us and hope you took with you some lasting memories.

Anmeldt 4. november 2017

Meget bra utvalg av restauranter og fint stort rom. Vi hadde rom med balkong ut mot elva. Taxi båt hele dagen t/r inn til byen. Vi opplevde også meget god service hele vegen. Spiste ikke frokost da vi reiste 0500.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, RagnarTrondheim
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2017

Dear RagnarTrondheim,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

We would like to thank you for posting a review of your Chatrium Riverside stay on TripAdvisor and we were delighted to be of service to you during your time in Bangkok.

We are delighted that we managed to provide you with a pleasant stay and that you enjoyed the room with its amazing view, our location as well as the service offered by our staff.

We hope this is your first visit of many to Chatrium Hotel Riverside Bangkok as it would be our pleasure to be of service to you again.