travelup.comUSD 296
Expedia.comUSD 138
TripadvisorUSD 123
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Bodde her for 2. gang og ble ikke skuffet denne gangen heller. Første gangen bodde vi med utsikt mot elva. Her var det greie balkonger. Disse rommene er noe dyrere enn mot den andre siden. Rommene som vendte fra elva var nydelig opp-pusset og var flotte. Hotellets personale var meget serviceinnstilt og vi blir godt tatt vare på. Frokosten serveres inne eller ute og du får virkelig det du trenger. Denne restauranten serverer både lunsj og middag (a la carte og buffe). Egen gratis båttransport til «sentrum» Gangavstand til et av nattmarkedene. Ikke glem å besøke den kinesiske restauranten som ligger i 34. etg. Flott utsikt og bestill gjerne et vindusbord.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 827knutw
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Dear 827knutw,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

May I start by thanking you for taking the time to post a review of your second stay at our hotel. Your valuable feedback is highly appreciated. I am thrilled to read that you have such a high impression of our facilities and services.

We truly hope it will not be too long before we have the pleasure of welcoming you back at Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Alt var bra her, likte ute område spesielt godt. Fredelig midt i Bangkok. Gode senger. Gratis båten til byen var super. God og stort utvalg til frokost. Har ikke noe å utsette på dette hotellet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, KristinB_12
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Dear KristinB_12,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Please let me start by sincerely thanking you for having stayed with us and for your review here on Trip Advisor. We are glad to hear that you had a great time at our hotel and that our facilities and services met with your approval.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again at Chatrium Hotel Riverside Bangkok in the not too distant future.

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Et riktig flott hotell med hyggelige smilende og hjelpsomme ansatte.
Jeg og min samboer bodde her i 5 herlig dager.
Vi bodde i 33 etasje med kjempeflott utsikt over elven.
Flotte, reine rom med deilig seng og sengetøy.
Kjempebra frokostbuffet, og mye god mat i alle resturantene på hotellet.
Et fint basseng med bassenbar
Kommer gjerne tilbake hit.
Anbefales

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, wenchelise66
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Dear Wenche Lise P,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I am very pleased to read that you enjoyed your visit in our hotel and would like to thank you for sharing your experience here on Trip Advisor. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for everyday.

Please do not hesitate to look us up at our hotel's website when you plan for your next trip to Bangkok. We offer many exciting packages and offers, and my reservation team will be delighted to help you in any way they possibly can.

We look forward to welcoming you soon again.

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Meg og min mann bodde her en uke. Vi hadde suite med ett stort flott bad, stue, kjøkken og soverom. Og en FANTASTISK utsikt over elven som vi kunne ligge i sengen å se. De ansatte er utrolig imøtekommende. Anbefales !!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 744kristinl
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Dear Kristin L,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I would like to begin by thanking you for taking the time to send us your feedback regarding your recent stay at Chatrium Hotel Riverside Bangkok on TripAdvisor. It gave me great pleasure to learn that you enjoyed the Chatrium experience.

We certainly hope that on your next visit to Thailand you’ll visit us again where you will be assured a very warm welcome.

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Bodde 3 netter med familie på dette hotellet. Hadde suite med 2 soverom og 2 bad, med fantastisk utsikt over elven. Hotellet var av høy standard og alt var rent og pent. Personellet var meget serviceminded og behjelpelige. Gratis båttransfer med regelmessige avganger til skytrain stasjon. Kun 10-15 min å få til Asiatique.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Halvor H
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Dear Halvor H,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I would like to begin by thanking you for taking the time to send us your feedback regarding your recent stay at Chatrium Hotel Riverside Bangkok on TripAdvisor. It gives me great pleasure to read that you enjoyed your time at our hotel.

We look forward to welcoming you back on your next visit and hope it is not too long before your next stay at Chatrium Hotel Riverside Bangkok.