Trine F
    kr 1 123
21.9 km fra BS Residence Suvarnabhumi
Se flere hoteller i Bangkok
Anmeldt 26. november 2015

Vi hadde en natt her i forbindelse med tidlig flyavgang neste dag. Fikk et romslig og rent rom. Vi tok et kveldsbad i bassenget- fint etter en dags bussreise. Enkel men grei frokost, gratis transport til flyplassen tidlig neste morgen. Alt fungerte bra, Og til en pris på 45 dollar for dobbeltrommet.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Johnny R
Anmeldt 9. november 2015

I resepsjonen var det mye "armer og bein" da det kom mye folk på en gang. Det var en "pikolo" som hjalp oss til rommet med bagasjen. Rommet var greit - hadde alt som et slikt rom bør ha - unntagen minisafe. OBS på den. Sengen var god, aircondition god, badet bra. Vi gikk til "restauranten" i 2. etg ved bassenget for å få litt mat. Kom til en frokostsal - veldig sparsommelig mildt sagt. Men vi fikk mat og den var grei og rimelig.
Vi reiste tidlig neste morgen og fikk derfor ikke sjekket frokosten. Prøvde heller ikke svømmebassenget (det så innbydende ut da :-) ) Området rundt hotellet er forholdsvis lite vedrørende butikker etc. Men alt i alt så ligger dette hotellet såpass nærme flyplassen at det er greit å bruke når man kommer til Thailand (Bankkok) og eller skal reise tidlig neste dag. Rimelig hotell uten luksus, men fullt brukbart for overnatting. Fri transport til flyplassen - om de har "pick-up" system på flyplassen vites ikke i skrivende stund. Vi kommer til å bruke dette igjen ved behov.

Romtips: Vi hadde et greit rom i 4 etg.
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, TogB
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig nær flyplassen, koster 150 bath med taxi. Hotellet tilbyr gratis transport til og fra.
Rommet er greit nok og badet litt lite men for en natt er det helt greit.
Frokosten er en liten buffé.
For prisen og beliggenheten iht flyplassen er det helt ok,men for flere dager hadde jeg valgt et annet hotell .😎

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Kjell-Ewert
Anmeldt 29. desember 2014 via mobile enheter

Ingen høy standard, men veldig nære flyplassen. Litt bråk fra flystøy, men ikke for ille. Gratis shuttletaxi til flyplassen. Ca 10 minutter til flyplassen. Store og rene rom, ok for en overnatting før man drar videre. Bestilte på booking.com.

Dato for oppholdet: desember 2014
Takk, tomboman
Anmeldt 5. august 2013 via mobile enheter

Flott hotell med god beliggenhet nær flyplassen. God service og gode priser samt rene rom og flott basseng gjør at jeg vil bo her oftere. Klart bra førstevalg av sted for overnatting etter at jeg hadde en ulykke for en måneds tid siden og må hjem for videre behandling.

Og gratis transport til flyplassen var dette et riktig valg.

Dato for oppholdet: august 2013
Takk, SDahler