MBK Center (Ma Boon Khrong Center)

Ulike måter å oppleve MBK Center (Ma Boon Khrong Center) på
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt å besøke MBK for shopping. Syntest det var tettpakket og som et innendørs marked. Ikke så bra shopping som jeg hadde forventet

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Camilla-reiseglad
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dette senteret har det meste av klær,ektronikk og en del mat.Mye kopier og endel orginale ting.Lett å ta skytrain dit.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, kaib276
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Dette kjøpesenteret er helt supert! Her får du virkelig ALT! Utallige spiseplasser, kino, spa, shopping mm!! Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Kristin L
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Har hørt mye om dette kjøpesenteret, men jeg må si at det var ganske kjedelig og masete. Ikke mye av interesse der. Masete skreddere og billig elektronikk kopier.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, mortenj210
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Her får du kjøpt det meste. God restaurant The Fith Avenue i femte etg. Elektronikkavdelingen er suveren, mye og billig, kvaliteten ikke alltid like god.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Bergis1