MBK Center (Ma Boon Khrong Center)
I og rundt Bangkok privat turguide med tilpasset opplevelse

Bestill på forhånd

fra kr 626,06
fra kr 2 698,51
fra kr 1 277,48
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Stort utvalg men det meste er fake. Vi tilbrakte et par timer her, uten å kjøpe noe for alt er fake. Men god opplevelse likevel. Du finner det meste her. Ikke kjempe eksotisk utvalg av mat.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, barrybeebay
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt å besøke MBK for shopping. Syntest det var tettpakket og som et innendørs marked. Ikke så bra shopping som jeg hadde forventet

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Camilla-reiseglad
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dette senteret har det meste av klær,ektronikk og en del mat.Mye kopier og endel orginale ting.Lett å ta skytrain dit.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, kaib276
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Dette kjøpesenteret er helt supert! Her får du virkelig ALT! Utallige spiseplasser, kino, spa, shopping mm!! Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 744kristinl
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Har hørt mye om dette kjøpesenteret, men jeg må si at det var ganske kjedelig og masete. Ikke mye av interesse der. Masete skreddere og billig elektronikk kopier.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, mortenj210