Official Hotel
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 11.08.21
Trip.comUSD 45
Anmeldt 21. januar 2019

- Fantastisk utsikt over store deler av Bangkok om du kommer litt opp i høyden.
- Eksklusiv lobby
- Pene, moderne og rene rom.
- Bra treningsrom
- Supert bassengområde med en moderne tilhørende bar og restaurant.
- Fin beliggenhet, kun et stopp med skyline-banen inn til stort kjøpesenter.
- 1 minutt til Blue elepahant restuarant hvor vi hadde et veldig bra matkurs hvor vi lærte mange gode thaimatretter.

1  Takk, Tottisn
EGS_General_Manager, The Management Team på Eastin Grand Hotel Sathorn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Dear Tottisn,

Thank you for taking the time and trouble to share your Eastin Grand Hotel Sathorn Bangkok experience.

We are delighted that your stay was so enjoyable especially given the vast choice of accommodation available in Bangkok and truly appreciate your kind words and custom. Feedback such as yours is truly appreciated and will be shared among our team to inspire them to always give their very best for our valued guests.

It was a pleasure to be of service to you and we hope to see you again in the not too distant future.

Anmeldt 20. januar 2019

Et veldig bra hotell, et av de bedre i Bangkok. Sentralt med egen tilgang til Sky Train, veldig praktisk. Vi hadde Executive deluxe rom med tilgang til Lounge, anbefales... nydelig snack og kanapeer hver kveld. Egen innsjekking osv. Vi kommer nok hit igjen. Eneste lille minus er vel bassengområdet som er litt lite, kan være problematisk å få plass når man ønsker.

Romtips: Executive rom med lounge tilgang.
2  Takk, Rune S

Dear Rune_Marianne,

Thank you for choosing Eastin Grand Hotel Sathorn Bangkok as your accommodation during your visit to Bangkok and it was a genuine pleasure to be of service to you.

As an Eastin-branded property we are entirely dedicated in ensuring that our guests enjoy a superlative stay and comments such as yours go a long way in letting us know that we are meeting our goal of total guest satisfaction.

We hope we have the opportunity to welcome you again in the not too distant future as one of our extremely valued returning guests.

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Eastin ligger midt i Bangkok, rundt Riverside området. Veldig sentralt, ca 50min fra flyplassen. Supermoderne, med alle fasiliteter. Tøft basseng med heftig utsikt og solmuligheter. Dyrt, og du får valuta for pengene.

Minus - treg heis til toppetasjene.

Vi testet Blue Elephant Thai Cooking school i bygget ved siden av.. det var en opplevelse som anbefales!

Takk, roy304
EGS_General_Manager, The Management Team på Eastin Grand Hotel Sathorn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Dear roy304,

Thank you for taking the time and trouble to let us know about your Eastin Grand Sathorn experience.

However, we will strive to improve hotel facilities to achieve your satisfaction and look forward to having another chance to welcome you again soon.

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Meget god beliggenhet med egen skytrain stasjon som gjorde resten av byen lett tilgjengelig! Ett stop så er du ved elven, 4 i de besye shoppingstrøk. Flott nyttårsfeiring fra infinitypool og utsikt mot fyrverkeri avfyrt fra elven. Flott treningsrom!

Takk, paulfR5079EY
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Dette er et hotel med nærmest egen Skytrain stasjon og det er det som teller i Bangkok! Utrolig lett å komme rundt med hotellet som base! Det ligger bare to stasjoner fra Lumpini Park.
Jeg hadde vurdert hotellet ut fra tidligere erfaring og gjennom diverse anmeldelser og visste det var bra. Denne gangen tok jeg en tre døgns pakke i Executive rom. Fordi det er lavsesong, var det en akseptabel pris.
Jeg kom med egen bil. Bagasjen ble tatt hånd om og bilen parkert i hotellets parkeringshus av ansatte (Valet Parking). Fra resepsjonen nede ble jeg fulgt til heisen og sendt opp til 32 etg. hvor resepsjon og Lounge for Executive rommene er. Helt utrolig bra service. Ble tatt i mot som en VIP!
Rommet var meget bra og, heldigvis, uten badekar. Er livredd for å falle!
Rommet lå i 31 etg og hadde, naturlig nok, en fantastisk utsikt!
Det var vannvarmer til kaffe/tea på rommet! Hadde forventet en kapselmaskin, men det var egentlig bare å gå en etg opp og få skikkelig kaffe.
Rommet ellers var meget bra og absolutt rent, til og med under sengen! Seng, puter og dyne var herlig! Bra og stor TV på veggen med internasjonale kanaler!
Executive loungen er absolutt en av de bedre jeg har opplevd i Bangkok! Betjeningen var suverene til å mikse Margaritha, eller hva en ønsket. Senere var det bare å bestille vin av forskjellige slag. En rakk ikke å få tomt glass før de var der.
Jeg må, igjen, fremheve servicen! Betjeningen var helt utrolig. Det var ikke bare i loungen, men resepsjonen, værelsepikene og de som «handlet» bil og bagasje. Alle virket personlige og virket oppriktig interesserte i å gjøre oppholdet best mulig!
Maten i loungen var spennende og bra. Det var både sushi og varmretter.
Frokosten kan inntas i loungen eller nede. Jeg synes det er herlig med loungen. Bra med betjening og ikke alt for mange gjester gjør at en er helt privilegert! Herlig brød og vestlig pålegg gjorde frokosten spesielt bra!
Poolen i 14 etg var ren og bra. Litt grunn for en langvokst nordboer. I forbindelse med poolen er det restaurant/pub. Her er det meget akseptable priser på både mat og drikke. Verdt å legge merke til at de har Happy Hour fra 17.00 til 18.00 med to for prisen av en.
Dette er et hotell jeg gjerne kommer tilbake til og vil igjen spandere Executive Room! Det er absolutt å anbefale!

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, changlek
EGS_General_Manager, The Management Team på Eastin Grand Hotel Sathorn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Dear changlek,

Thank you for choosing Eastin Grand Hotel Sathorn Bangkok as your accommodation during your visit to Bangkok and we are delighted that you enjoyed your time with us.

Your kind words of praise regarding your stay are extremely gratifying and we would like to sincerely thank you for choosing to share your experience on TripAdvisor and informing the readership in great detail what to expect from their time at Eastin Grand Hotel Sathorn Bangkok.

May we end by saying that reading a review such as yours means a lot to us as our sole aim is to provide our guests with a stay which exceeds their expectations. We promise we will keep up our quality of service and are looking forward to your next visit.