Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Terminal 21 på
Anmeldt 5. desember 2016 via mobile enheter

Annerledes kjøpesenter med mange butikker, flere etasjer med forskjellige tema.
Ingen av butikkene har prøverom, så det gjør det jo litt vanskelig å kjøpe klær.
Fleste butikkene tar kun cash.

Bra med spisesteder og kaffebarer!

Takk, 896malinf
Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Stort og nytt senter durekte tilknyttet Asoke BTS Stasjon. Kjente merkevarer til ca halv pris i 1. Etg. Bra marked i underetg og litt av hvert oppover i etagene. Sett av litt tid da det er krinker og kroker.

1  Takk, FFlak
Anmeldt 20. februar 2016

Et spektakulært senter med sikkert flere hundre butikker.
Her finner du alt du trenger og ikke trenger. Terminal 21 fremstår som veldig vestlig, med vestlige priser. Bor du i Sukhumvit er det verdt å ta seg turen hit :)

Takk, Svenn T
Anmeldt 3. oktober 2015

Dette var shopping på en for meg ny måte, de har klart og bygge et kjempestort shoppingsenter på en innbydende og sjarmerende måte, hver etasje er forskjellig med forskjellige temaer, alt i fra store åpne rom til trange smågater, veldig hyggelig, de 2 øverste etasjene er forbeholdt food court, og finner du ikke noe her du kan ha blir jeg overrasket. rene pene toaletter med tørkefunksjon på skåla ( ikke utprøvd )

1  Takk, tomas h
Anmeldt 29. september 2015

En ny og ett virkelig flott kjøpesenter. mye god mat og trivelig atmosfære. kan anbefale bakeriene der... MYE godt.......

Takk, Lars S