Rimelig og bra

Dette er et billig og bra alternativ til meter taxi (som vil koste ca.250-300 bath med toll... les mer

Anmeldt 30. desember 2019
Geir Martin A
Kristiansand, Norge
Genialt

Dette er genialt i stedet for buss/taxi inn til sentrum. En når alle deler av byen da det er flere... les mer

Anmeldt 12. desember 2019
999arnev
Kyrksæterøra, Norge
Les alle 14 263 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bangkok
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Enkelt og kjapp måte å komme seg inn til sentrum på.
Finn en automat, kjøp en pollett (ser ut som en svart mynt i plast), ta toget til sentrum, nå må du ha polletten for å komme ut av stasjonen, den puttes nemlig i en automat som åpner porten til deg. Så er det bare å nyte maset i Bangkok

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 219finna
Anmeldt 27. mars 2018

Ble anbefalt å ta dette toget inn til byen da jeg skulle til Sukhumvit Road. Men først med ventetiden på flyplassen før toget kom og det ble ombordstigning, skifte av tog i BKK sentrum etc. tok det meg nesten lengre tid enn en taxi fra flyplassen til bestemmelses stedet. Har vært i Seoul, Tokyo, Shanghai, Beijing og fler av de større byer i Asia, av disse er det klart at Airport Rail Linken i Bangkok er den mest kompliserte og tar lengst tid for å komme seg til bestemmelses sted. Og så for ikke å snakke om alle de ganger det er forsinket eller blir innstilt.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Marlot50
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi benyttet oss av AirPort Rail Link når vi bodde på et hotell ved Makkasan. Rimelig raskt og enkelt å forstå. Masse mennesker som heldigvis også skulle av på Makkasan.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Jornaasland
Anmeldt 5. februar 2018

Behagelig og rask tur hevet over det meste. Anbefales! Lett overgang til Skytrain(BTS) på Asok stasjon. Men skal du av på Nana, er det verken heis eller rulletrapper!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, AntonEng1
Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Om man har handlet mye og har ett par kofferter, da anbefaler jeg å ta en taxi isteden. Men reiser man lett med en sekk, og en koffert er det lett å billig å komme seg fra flyplassen og inn til sentrum.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Sven006