Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Anantara.com
USD 1 936
Lol.travel
USD 1 936
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Vi leide en privat tur med en long tail båt med guide gjennom hotellet. Vi fikk en utolig hyggelig mann som het Diamond som guide. Han gjorde turen til en unik opplevelse for oss. Snakket godt engelsk og faktisk et par ord norsk også Drikke under turen og lunch fikset han akkurat det vi ba om. Så kan virkelig anbefale dn tur med denne mannen

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, 466hegem
Mark O, General Manager på Anantara Riverside Bangkok Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Dear Hege M,

Thank you very much for your generous review on our canal tour. We are very pleased to know that our team's fantastic service made the experience a great one for you. Your kind words will be passed on to him accordingly to let him know that his hard work is appreciated and recognized.

We hope to have an opportunity to see you return to our beautiful resort in the near future.

Warm regards,
Mark O'Sullivan
General Manager

Anmeldt 2. februar 2018

不錯的體驗, 員工親切友善. 客房舒適. 酒店位置離市區遠一點, 但如果希望享受一個寧靜休閒的假期這酒店也是不錯的. 酒店提供色費接駁船TRAIN STATION, 附近有夜市, 有很多餐廳選擇. 餐廳食物的質數和種類有待改善. 整體來說這酒店不錯, 下次的FAMILY TRIP會再次選擇這裏.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Minor Hotels
Takk, Companion549387
Ploy N, Representative på Anantara Riverside Bangkok Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2018

Dear Sir/Madam,

Thank you very much for your positive review highlighting our comfortable rooms, relaxing atmosphere and complimentary shuttle boat service. We are very happy that you and your family enjoyed your stay at our resort and look forward to welcoming all of you back in the near future.

Kind regards,
Mark O'Sullivan
General Manager

Anmeldt 16. november 2017

Skal en klage på noe her, må det vel egentlig bare være at det er lite å klage på. Flott rom, flott folk, flotte spisetilbud, fin pool området. Nydelig frokost. Prisene inhouse er litt stive,men kvalitet koster. Koste oss her i 3 netter.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Tbondo
AnantaraGM, General Manager på Anantara Riverside Bangkok Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2017

Dear Tbondo,

Thank you very much for your positive review highlighting our luxurious accommodation, friendly team, great dining and relaxing swimming pool area. We hope to have an opportunity to welcome back again soon.

Best regards,
Nikolaus Priesnitz
Area General Manager

Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk hotel. Betjening veldig hjelpsom og vennlig. Det er mobil på rommet som kan brukes overalt som kamera.Du kan finne veien eller andre atraksjoner i nærheten. Personalet som hjelper med alt og båt som kjører i nærheten av sentrum. Flotte blomster utrolig fint lukt. Utrolig stor utvalg av maten

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Ewa B
Anmeldt 11. juni 2016 via mobile enheter

Dette hotellet kan anbefales på alle områder. Det er ikke mye her som er overlatt til tilfeldighetene.
Vi var her 4 dager i forbindelse med at vi feiret min samboers 30 års dag. De kom med flott kake og egen hilsen.
Hotellet er utrolig vakkert, og sengene veldig gode.
Menneskene som jobber her er profesjonelle og vennlige.
Det er en oase med hage og svømmebasseng, deilig å slappe av her, etter en hektisk dag i storbyen.
Det er skyttelbåt som tar deg enkelt over elva til Asiatique shopping, eller til Skytrain, så du enkelt kommer deg rundt i byen.
Det er også shopping muligheter i et nytt shopping senter som har åpnet rett ovenfor hotellet.
Kan anbefales på det var varmeste. Jeg kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, veronicab883