Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Trip.com
Prestigia.comUSD 107
Anmeldt 25. januar 2017

Hadde en natt pga tidlig avreise fra Don Muang.

Flott mottatt i resepsjon og topp rom med flott balkong med utsikt mot basseng og flyplass,

Rent og pent, stort og fint bad.
Sengen var litt for fast for min smak.

Med gangbro over til flyplassen var det et utmerket valg når du skal videre med fly.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Terje M
Anmeldt 20. desember 2016

Har bodd på dette hotellet mange ganger.Bruker alltid dette hotellet når jeg flyr til/fra Don Muang.Spaserer rett fra terminalen og inn på hotellet på innebygd gangvei over all trafikken,Hotellet har også en liten restaurant på gangveien,hvor man kan få en bra og rimelig lunsj.Ønsker man å handle er det bare 10 min med Taxi til Rangsit Shopping senter.Hotellet har også transport hit ved forespørsel.Tar man taxi fra shopping senteret tilbake til hotellet er del smart å ta taxi til Don Muang flyplassen og
spasere fra terminalen og inn på hotellet.Husk å bestill rom m/frokost.

Romtips: 3-4 eller. 5 etasje har balkonger ut mot svømmebasseng
Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Svein B
Anmeldt 23. september 2014

Ved videre flyreiser innenlands i Thailand er Don Muang et utmerket valg for overnatting.Har overnattet på Amari Don Muang ved flere anledninger.Gangavstand til Don Muang airport,for de som ønsker shopping,10 min med Taxi til Rangsit shoppingsenter.Komunikasjon er god til store deler av Bankok.(unngå Rush-tidene)Hotellet har en meget hyggelig betjening i alle ledd.Rent og i orden på rommene.God frokost servering.Et hotel som er å anbefale

Romtips: For bare en overnatting på gjennomreise ingen foskjell.Skal en overnatte flere netter velg høyere etasjer.(husk å ta med frokost ved bestilling)
Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Svein B
Anmeldt 11. november 2013

Hotellet er rent og pent lukter godt supre puter og dyne i steden for laken er ett stort + for min del.
Det tar 4-5 minutter å gå gjennom tunnel systemet fra hotellet til flyplassen fenomenalt i en by med utrolig mye bil trafikk.
Maten helt ok således prisene også sett bor i fra maten nede på puben vel nesten 700 bath for en steak vel i overkant dyrt men god mat rett opp rulletrappene fra resepsjonen godt og BILLIG.
Rett over gaten er det massevis av street food så ingen grunn til og gå til sengs sulten å billig er det også. Badet er utstyrt med såper shanpo myke håndkler som tørker ikke en selvfølge på alle hotell i Thailand

Romtips: Hvis du studerer rommene så har de rom med balkong for den som liker å sitte ute en sen kveld eller en tidlig morgen. Vær obs på at hvis du forehånds bestiller gå rett inn på hotellets sider der vil du få det rimeligere enn f.eks hos booking men det er ikke gitt at resepsjonistene vet hva balkong er på engelsk så bestill på forhånd hvis du ønsker dette
Dato for oppholdet: november 2013
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, annHaugesund
Anmeldt 3. januar 2013

Veldig god beliggenhet for fly fra don muang. Kun 3min gange gj. gangbru.

Slitte, men store rom. Velfungerende aircon. Mye for pengene, men ville kun bodd her om jeg skulle fly videre neste dag. Ellers er det for usentralt.

Dato for oppholdet: desember 2012
Takk, LofotenNorge