Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
ZenHotels.com
Travelocity
Anmeldt 15. oktober 2018

Fra du sjekker inn til du sjekker ut igjen så blir du tatt godt vare på.
Bodde på Tower Club rom og hadde det helt fantastisk.
Restauranten serverer helt nydelig frokost. Bassengområdet er så som så, finnes bedre i Bangkok.
Beliggenheten er ikke noe å skryte av, men med Uber/Grab så kommer du deg lett rundt.

Anbefaler absolutt Lebua.

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, paramberg
Anmeldt 15. august 2018

Positive:

- bra frokost med masse utvalg.
- rene rom
- bra service
- fantastisk skybar
- mega ren lobby
- hyggelige medarbeidere
- store rom (nesten som leilighet) med alle fasiliteter
- stor bad med både badekar og dusj
- de har barnepass som det koster ca 200kr i timen

Negative:

- svindyr mat og drikker
- rommet vi hadde trengt renovering men det var velig ren.
- hotelet var gammelt.
- har du barn under 14 så kan du ikke bruke balkongen. Selv om vår var 6 måneder og ikke kunne krabbe.

Other:
- dårlig beliggenhet, ca 15 min å gå til Skytrain.
- nærområdet var mega trist og ikke luksuriøs som hotellet.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, vahid k
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet kan anbefales på det sterkeste, vi fikk et rom i 54(?) etasje med utsikt over elven. Spektakulær utsikt og store fine rom! Takterrassen er også et must å få med seg, en av de råeste takterrassene i verden!

Frokosten var utrolig bra, med et stort utvalg!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, shanth2013
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt flyplasstransport til hotellet. Dette fungerte utmerket. Suiten var klar kl 08 om morgenen og det satte vi utrolig stor pris på etter en lang flyreise.Suiten var i 58 etasje med fantastisk utsikt over byen. Nydelig frokost. I Loungen var det mat og drikke fra 06 om morgenen til 18. Personalet var helt utrolig hyggelige på hele hotellet. Vi har reist hele verden over, men dette var det beste vi noen sinne har opplevd. Spiste på Sirocco en kveld. Det koster, men man betaler for utsikten og opplevelsen. Vet hvor vi skal bo om vi skal til Bangkok igjen.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ASUS 7 Stub App Tablet
1  Takk, 815lailab
Piangduan, General Manager på Lebua At State Tower, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2018

Thank you so much for your wonderful comment to our hotel. We were delighted to have you here and happy to hear that you had a memorable experience with us. Your feedback is a great value message to our hotel and all our staff. One of our goal is to see our customer smile and always remember their experience with us. We wish that we could welcome you back to stay with us again for your next visit to Bangkok Please contact me directly I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the best service from us.

Best regards, Piangduan L.

Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Utrolig fint hotell, bra service, god mat og drikke. Deilig frokost med stort utvalg
Et sikkert og bra hotell, sikkerheten tas godt vare på utenfor hotellet. Noe som er viktig i disse tider

Må oppleves!

Dato for oppholdet: februar 2017