Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Nydelig 5 stjerners hotell midt I byen omtrent , med nærhet til alle opplevelser du måtte ønske. Fantastisk hjelpsom personale og veldig god service. Frokost - buffeen er utmerket og all annen mat og drikke ved hotellet også. Spa avdelingen er flott og spa behandlingen ble utført av ansatte som kunne jobben sin. Bassengområdet er vakkert og ligger flott plassert i 8 etg. Dette er vårt andre opphold ved Pathumwan Princess Hotel og og kommer mer enn gjerne tilbake .

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, jorilln
Pathumwan Princ... H, Executive Assistant Manager på Pathumwan Princess Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2017

Dear valued returning guest,

Thank you very much for the wonderful review and delighted to hear that you enjoyed our services hospitality. We look forward to your next visit at Pathumwan Princess Hotel with the hope of delighting you again.

Trusting you had a pleasant journey home, we send you our kind regards.

Sincerely yours,

Patcharee P.
Executive Assistant Manager

Anmeldt 26. desember 2016 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet. God beliggenhet, pent og rent, flott rom (og stort, da vi ble oppgradert til suite). Det beste var imidlertid servicen. Vi fikk beholde rommet et par timer lenger på avreisedagen og umiddelbar hjelp med rengjøring da min datter ble syk siste natta. Kommer gjerne tilbake:-)

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Propl1
Anmeldt 27. juli 2015

Vi var der i mai 2015. Vi hadde bestilt room for nesten en måned før vi reiste. Vi bestilte et rom med dobbelt seng for 2 personer. Men da vi kom så sa dem at dem ikke hadde flere rom med dobbelt seng fordi det var så full booket ( selv om vi også hadde booket ) Og da spurte vi hvorfor så sa dem at dem ikke visste hva som skjedde med bestillingen. Så vi måtte ta et rom med 2 senger og rommet var ikke ryddet ordentlig. Toalett papir var ikke byttet, Det var noen tomte flasker som lå der på stua. Vi prøvde å ringe til repsepsjon for å klage så dem bare sendte videre og videre til mange forskjellige personer som jobbet der. Etter det så fikk vi byttet til et annet rom. Hotellet dems ligger sentralt, rommene ser moderne ut men service er forferdelig dårlig. De behandler kunder forferdelig dårlig. Internett på hotellet er SUPER treig og om vi vil har raskere internett så må vi kjøpe en pakke. Det har jeg aldri opplevd før. Vi kommer nok aldri tilbake til dette hotellet

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, hipq
Pathumwan Princ... H, Executive Assistant Manager på Pathumwan Princess Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2015

Dear valued guest,

Thank you for choosing Pathumwan Princess Hotel as your home in Bangkok and for taking the time to share your experience with the TripAdvisor community.

I truly appreciate your feedback and I am very disappointed that you were unhappy with your overall experience at our Hotel Pathumwan Princess we continually strive to exceed each of our guest’s expectations.

I am profusely sorry that we failed to deliver this to you and your family during your recent visit.
It is unacceptable from us we didn't provide you and your family the service you was expecting for from your check-in process to your room experiences. Your review helped us to re-enforce our service standards and kindly trust that we will work harder for immediate improvement.

Although I cannot erase your poor experience with us, I would very much like to speak with you personally so that we can address your concerns directly. I can be reached at patcharee@pprincess.com

Trusting you had a pleasant journey home, we send you our kind regards.

Sincerely yours,

Patcharee P.
Executive Assistant Manager

Anmeldt 17. april 2015 via mobile enheter

Veldig bra hotell!
God service.Fikk tidlig innsjekking. Røykfritt. Moderne. Veldig sentralt. Shopping i underetasjen, rett inn på MBK sentret.

Nydelig mat i restaurantene. Frokost helt fabelaktig.
Greit basseng og treningsanlegg.

Litt problematisk ved utsjekk, da de ikke har fått med seg vår forhåndsbetaling av frokost. Ingen god håndtering av vedkommende i resepsjonen. Endte opp med å betale dobbel frokost.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, 632hegel
Anmeldt 6. januar 2014

vi skulle bare ha en overnatting i Bankok,i forbindelse med hjemreisen.Rommet var nydelig og moderne,veldig fint pyntet siden vi var på bryllupsreise...roser over alt,privat dekorert kake.vann og roser i badekaret.Fantastisk service.Fikk beholde rommet helt til flyet gikk,sent på kvelden,mot bare ett lite mellomlegg i pris.Og er du glad i shopping,så delte hotellet,bygning med ett digert kjøpesenter.

Dato for oppholdet: november 2013
Takk, Maiken L