Bangkok Reclining Buddha (Wat Pho) Inngangsbillett

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Wat Pho-tempelet på
Anmeldt 31. august 2018

Nydelig tempelområde. Mange fine Buddha-statuer, og flotte utsmykninger på templene. Hadde med oss en lokal guide, noe som gjorde turen interessant og lærerikt.

Takk, Arild H
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Flott område med mye spennende å se på. Flotte Buddhafigurer og ikke minst Sleeping Buddha som var et høydepunkt. Helt enorm og føttene er flott dekorert. Barna likte seg godt her det er mye å se på, oppdage og ta bilder av. Vi brukte vel ca 1,5 time her.

Takk, karenmarieh
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet med to små barn. Selv de syntest stedet var utrolig flott. Vi vandret rundt et par timer og fant hele tiden nye ting å se. Reclining Buddha var høydepunktet. Storslått og flott. God atmosfære. Et av de tingene du må se i Bangkok

Takk, Camilla-reiseglad
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Verdt å ta en tur hit mye fine bygg og en stor liggende gull Buddha. Kostet noen få bath å komme inn men da for man også en flaske vann. Passet også å ta en fot massasje inne på stedet og disse massøren e var flinke.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, royarnes
Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

Varmt og kjedelig og traske rundt for å se forskjellig budda. Hadde sikkert vært bedre om vi hadde en guid.

Dato for opplevelse: april 2018
2  Takk, LillKristinKlingenS