Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Tempelet til den gyldne Buddah (Wat Traimit) på
Anmeldt 6. april 2016 via mobile enheter

Imponerende skue. Husk å dekke til skuldre og lår. Man kan leie skjerf e.l. på stedet til en billig penge.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Lillemymona
Anmeldt 6. februar 2016

Det er flott å besøke buddhisttempler og se hvor viktige de er for thaifolket. Et flott byggverk som er verdt et besøk.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, LivRhododendron
Anmeldt 3. november 2015

Dette er en plass du bare få sjekke inn på når du har reist så langt, fantastisk byggverk

Husk å gi penger det er viktig

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, fagerheim
Anmeldt 16. april 2015

Gullbuddaen var nettopp restaurert, så den var skinnende blank. God oversikt. Ikke så stort som jeg trodde. Kom ditt med tuktuk.
Morsom opplevelse.

Dato for opplevelse: mai 2014
Takk, gurihanssenw
Anmeldt 15. desember 2014

Det er bestandig spennende og høytidelig for meg å besøke slike steder og se hvor viktige de er for thaiene.

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, Arildpolka