Privat: Three Temples Bangkok City Tour (SHA Plus)

Bestill på forhånd
fra
USD 92,34
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Wat Arun-tempelet på
Anmeldt 31. august 2018

Lite, men flott tempelområde. Bare 2 min. båttur fra Wat Pho tempelet. Veldig greit å besøke begge templene på samme dag, når man først er i området

Takk, Arild H
Anmeldt 17. august 2018

Vi tok hopp on hopp off båten og stoppet her. Det var utrolig fint. Vi måtte låne langt skjørt for å komme inn i området. Det er verdt å besøke tempelet :-)

2  Takk, suzan485
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok longtailbåt over til Wat Arun en dag. Tempelet er et vakkert skue, og det samme er hagen og de vakre blomstene rundt. Alle selgerne i området trekker plassen litt ned, men stedet bør absolutt besøkes.

Takk, LineH79
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Flott tempel. Tok longtail båt dit og hadde et kort stopp. Absolutt verdt et besøk. Skulle hatt bedre tid.

Takk, Camilla-reiseglad
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde kun et kort stopp her på tur med elvebåt. Fantastisk å se de mosaikkkledde templene. Mange boder på området, husk å prute. Kommer du med elvebåt må du betale avgift for å gå i land.

Takk, karenmarieh