“Utenom utsikten, ikke noe å skryte av”
Anmeldelse av Above Eleven

Above Eleven
Bestill bord
Vurdert som nr. 187 av 14 299 Restauranter i Bangkok
Kjøkken: Japansk, Peruansk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Khlong Toei Nuea
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Helt basic, ursint over bye og basicdrinks. Så neste gang jeg er Bangkok, skal jeg prøve ny skyvar. Men øikevell verdt et beØk

Takk, barrybeebay
Jean Yves F, Manager på Above Eleven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære barlasbayani,
Takk for besøket og trist å vite at vi ikke kunne imponere deg.
Beste ønsker,

Anmeldt 18. april 2018

Var der kun for å se på solnedgangen og litt å drikke. Svarte til forventningene. Et sted du burde dra og så på solnedgangen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Kari987
Prerak S, Assistant Restaurant Manager på Above Eleven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Kjære Kari987,
Vi takker for din fantastiske tilbakemelding med hensyn til din siste erfaring på over elleve.
Det er virkelig veldig hjertelig å lære at du hadde en minneverdig tid med oss.
Takk for at du setter pris på vår fantastiske utsikt, spesielt solnedganger. Jeg er helt enig med din tilbakemelding om at vårt sted er vakrere om kvelden, og du kan nyte hele solnedgangen med perfekte drinker.
Vi vil gjerne ha deg som gjest igjen.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake.
hilsen
Prerak

Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Fantastisk sted som er verdt et besøk. Topp service og god mat og drikke. Anbefaler tuna tartar som forrett!
Utrolig utsikt

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, karianne76
Jean Yves F, Manager på Above Eleven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2017

Kjære karianne76,
Takk så mye for din kommentar og besøk Above Eleven.
Vi er glade for å vite at du har hatt din tid i vårt selskap, og ser frem til å ønske deg tilbake snart,
Vennlig hilsen

Anmeldt 20. februar 2016

Vi bestemte oss for å "skybare" litt å besøkte Above Eleven siden det lå nærmest. Baren ligger i øverste etasje og består av tre barer fordelt på tre "etasjer"
Det var veldig gøy å ta en drink å slappe av så høyt og utsikten var spektakulær.
Det var ganske fullt, men vi fikk sitteplasser. Prisene var litt stive til å være Thailand, og drinkene var ikke mer enn ok. Stedet har en "dresscode" for menn. Ingen singlet eller sandaler.

Dato for besøk: februar 2016
1  Takk, Svenn S
Jean Yves F, Manager på Above Eleven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2016

Kjære Svenn T,
Tusen takk for ditt besøk og gjennomgang, og minner alle gjestene om vår kleskode , som gjelder for Gentlemen bare.
Vi ser frem til å ønske deg tilbake veldig snart Above Eleven.
Vennlig hilsen,

Anmeldt 1. november 2015 via mobile enheter

Var innom to ganger i sommer, og kunne knapt hvert mer fornøyd. Maten var perfekt, drinkene er sannsynligvis de beste jeg har drukket noe sted, utsikten var fantastisk og servicenivået var på topp.

Above Eleven skal definitivt besøkes neste gang jeg er i Bangkok. Gleder meg allerede.

Dato for besøk: november 2015
Takk, torbus
Jean Yves F, Manager på Above Eleven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2015

Kjære Tore B,

Tusen takk for den hyggelige gjennomgang og mange besøk Above Eleven, alltid en glede å lese noen positive tilbakemeldinger. Vi ser frem til å ønske deg tilbake i nær fremtid.

Med vennlig hilsen,

Jean Yves

Har du vært i Above Eleven? Del dine erfaringer!