“Grei mat, men dyrt..”

Vurdert som nr. 361 av 14 295 Restauranter i Bangkok
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Khlong Toei Nuea
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Har spist her et par ganger, men maten er bare helt grei og stedet virker overpriset. Ca 500 NOK for den billigste biffen (250g) uten noe som helst tilbehør. Fries, saus og grønnsaker kjøpes i tillegg. Maten smakte allikevel greit, men var ikke verdt prisen. Kjæresten kjøpte laks som ikke smakte noe i det hele tatt. Kjøpte også en øl som ble servert i et miniglass som må ha vært mindre enn 250 ml.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Kai-Are

Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten tre ganger. Like mett og fornøyd hver gang. Perfekt tilberedt biff, med deilig brød på forhånd og grillede asparges. Deres hjemmelagde karamellshot på slutten er en nydelig avsluttning på gildet.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 737magnus_
Anmeldt 30. mars 2016 via mobile enheter

Beste biffkjøtt jeg har smakt i hele mitt liv, mørt og perfekt grillet. Kjempegodt tilbehør. Peppersaus var magisk!
I øvre prisklasse, men verdt hver en krone!!
Fantastisk service!

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 550Aleksander
Anmeldt 2. mars 2016 via mobile enheter

Stedet å spise biff i Bangkok. Har også steakhouse med samme navn i Vietnam i kjeden.
Dyrt og bra. Har egentlig ingenting å utsette på hverken mat, vin eller service. Prisen og bråkete plassering midt på Asok hindrer en 5er.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, FFlak
Anmeldt 22. februar 2016

Maten og servicen var en kjempeopplevelse
Har aldri spist bedre biff det er bare såvidt en trenger tilbehør. Jeg hadde bare asparges .
Min biff var på 250 gr og var mer enn nok mat for meg.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, lisa1710261

Har du vært i El Gaucho Argentinian Steakhouse - Sukhumvit Soi 19, Bangkok? Del dine erfaringer!