7 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 91
HurbUSD 109
Anmeldt 11. september 2018

Mercure ligger flott til,med gangavstand til det meste.Deilig frokost,rent og velholdt.Hadde rom med utsikt over byen,flott skue.Basseng i 29 etg,.Siam shopping center er litt vel overpriset,men i området finnes det noe for enhver smak.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Askill R
Sebastien S, General Manager på Mercure Bangkok Siam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Dear Askill R,

Thank you very much for sharing your thoughtful comments of your recent stay with us at Mercure Bangkok Siam.

We are delighted to know your time here was such an enjoyable and comfortable one, and that all was to your liking. Your kind words about your experience have been shared with our teams.

Thank you once again for your feedback and please do let me know if I may personally assist with anything. We look forward to your next stay with us!

Warmest regards,

Sebastien Salmon
General Manager

Anmeldt 21. juli 2015 via mobile enheter

Mercure ligger supert til i forhold til de store kjøpesentrene. Rommet var pent og nyoppusset, og personalet svært høflig og imøtekommende. Hyggelig bassengområde med poolbar i 29. etasje. Også en koselig bar med balkong i 9. etasje, ved resepsjonsområdet. Restauranten anbefales imidlertid ikke. Både mat og service var ganske dårlig der.

Takk, Nin68
Anmeldt 11. juli 2015 via mobile enheter

Sentrumsnært hotell. I gangavstand til Siam paragon m.m Skytrain rett utenfor hotellet. Fine rene rom.
Executive rom har fri minibar.Lounge har frokost "light"fra 07.00-10.00.Snacks og drinker/mineralvann /vin mellom 17.00-19.00
Basseng helt ok. ( stenger 19.00)
Service helt topp.
Innsjekk i 9 etg. Loungen i 25 etg. Basseng i 29 etg. Flott utsikt!

Takk, Hegesaar
Anmeldt 8. juli 2015 via mobile enheter

Fint hotell , svært sentralt ,MBK rett over gata. Litt støy fra heisen og gangen, anbefales å få rom litt unna heisen. Enkle og fine rom.Det er en fantastisk utsikt , vi bodde i 22 etg. Svømmebassenget på taket er litt lite og kaldt vann. Dårlig at vi ikke fikk frokost med på rommet, vi måtte kjøpe det utenom. Litt kjedelig at vi måtte sjekke ut kl 1200 , da vi har fly hjem kl 2030. Men vi kommer gjerne igjen :-)

Takk, Skarpodde
Anmeldt 10. oktober 2014 via mobile enheter

Dette hotellet ligger sentralt til i Siam området. Skytrain ligger rett utenfor hotellet, og tar deg ned til for eksempel Saphan Taksin hvor elvebåtene går fra. Rundt hotellet ligger flere store kjøpesentre med mange restauranter. Hotellet har god standard og kan anbefales!

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, LinnNOR