“Høy kvalitet på maten og god”

Mazzaro Boutique and Restaurant
Vurdert som nr. 160 av 12 857 Restauranter i Bangkok
Kjøkken: Italiensk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Silom
Anmeldt 25. januar 2018

Denne restauranten ligger litt tilbaketrukket fra all støy og bråk i Bangkoks gater og leven. Restauranten fremstår som en kvalitetsrestaurant. Opplevelsen ble som forventningene - anbefales.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, TomE122

Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Gikk tilfeldigvis forbi denne resturanten på nyttårsaften. Fantastisk personale, lokale, mat og drinker! Prøv Yellow submarine!! Veldig bra priser :) anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: desember 2017
Takk, appelofficial
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vi gikk tilfelsig på denne restauranten, så forventningene var ikke så høye. Til vår begeistring var maten helt fantastisk, servicen var upåklagelig og restauranten ellers veldig kul! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Helen E
Anmeldt 28. februar 2017 via mobile enheter

Nydelig autentisk Thaimat, noe av det bedre vi har spist i Bangkok. Godt utvalg av vin og drinker. Kult lokale, bra service og greie priser. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Catharina S
Anmeldt 21. februar 2017

Spennende meny med elementer både fra asiatisk og vestlig kjøkken. Spiste nydelig lammecarré og seabass filet. Stort utvalg av viner fra mange land.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Elin371

Reisende som så på Mazzaro Boutique and Restaurant, så også på

Har du vært i Mazzaro Boutique and Restaurant? Del dine erfaringer!