Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde 4 netter på Chillax og hadde det veldig fint.
Kjempe fint og rent rom, men fikk bare to ganger renhold i løpet av oppholdet.
Fin beliggenhet i forhold til Khaosan Road.
Personellet på hotellet er veldig hyggelig.

Vær obs på at at alle tuk-tukene i området vil ta deg med med på tempel/skredder/smykke/turistagensy tur. «Free gas» er bare tull, vær bestemt når du avtaler transport.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, cathrinela
Anmeldt 26. januar 2018

Hotellet hadde bra beliggenhet med kort vei til night market og uteliv. Gir en autentisk opplevelse av Bangkok. Var hjelpsomme med å arrangere taxi med fastpris. Har ingen ting å klage på. Bassenget er rent.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, FredrikJakobsen
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Amazing hotel, clean, nice room, bathtoub, very good masage!
Dette var et flott hotell, litt utenfor sentrum men flott basseng, flotte rom med gode senger, god service, hyggelig betjening og mulighet for og booke taxi til fast pris.
Er man på ferie og ønsker siste natta før hjemreise i Bangkok er dette et flott hotell med både restaurant og spa,

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 786mariannes
Anmeldt 17. mars 2017

Vi ble oppgradert da vi skulle sjekke inn. Rommet hadde boblebad med åpenløsning til soverommet. Veldig rent. Hotellet er sentralt i byen, nær backpackergata og Grand Palace. Savnet at hotellet var enda nærmere en togstasjon. Frokosten hadde et veldig bra utvalg.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Ivana Galvez H
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Var i Bangkok et par dager, ønsket noe sentralt, Chillax Resort var perfekt! Selvfølgelig er det også tuk-tuker lett tilgjengelig utenfor,så transport rundt i byen var super enkelt. Kjempehyggelige ansatte og rommene var flotte, anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, MariusAdels