Autentisk Street Food Tour i China Town Bangkok

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Chinatown - Bangkok på
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi bor i Chinatown og har gått til alle severdigheter. Det er mye liv, mye god mat og fine markeder å se på. Ikke vær redd for å sette deg ned på et gatekjøkken eller kjøp frukt på gata. Vi har ikke blitt syke, og maten smaker veldig godt, for ikke å snakke om at den er ufattelig billig. Vi betalte 80 THB for middag for to. Det tilsvarer pr. dags dato 20 NOK. Ananas som var skåret opp kostet fem kr.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Jente1991
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Er du i Bangkok, anbefaler vi at du tar turen hit! Her koste vi oss virkelig. Masse god mat, mange rare ting å se på, å mye kjekt å handle

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 744kristinl
Anmeldt 30. mai 2018

Ta turen hit og få det pulserende livet i China town helt innpå deg ,mye ting og tang å velge i.
Shopping mekka og jeg kan si det ,om du ikke finner det her ,finner du det nok aldri.
Mye spennende å se og ikke minst og forhandle om.
Takk for meg.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, 296j_rgenn
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Et sted hvor man får kjøpt alt en kan tenke og ikke tenke seg. Sampeng lane er en lang gate med butikker på begge sider som nærmest gjør det umulig å komme fram - store deler kun en meter plass imellom. Garantert ikke noe sted for mennesker med klaustrofobi. Alt er under taket. Må oppleves. Letet etter en chinesisk restaurant uten å lykkes. Alt i alt stort sett butikker, streetfood og trange gater.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Winfried2013
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Hvis du liker masse folk, mye lukter og spennende mat så må du ta en tur hit. Du kan spise mye forskjellig streetfood eller bare gå rundt

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, mortenj210