Privat guide i og rundt Bangkok: Tilpasset tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve BTS Skytrain på
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Ukomplisert og kjekk transportmåte i Bangkok. Går direkte fra flyplassen og inn til byen. Du kjøper poletter, som du checker inn ved avreise og leverer ved ankomst (automatiske porter). Kan være folksomt, men går for min del greit. Veldig gode priser!

Dato for opplevelse: november 2018
3  Takk, M5647GGninas
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Meget bra transportsystem, effektivt og raskt!
Litt skuffende at de ikke har rulletrapp på alle stasjoner!
Vognene har reserverte seter for eldre og bevegelseshemmede, men ikke alltid den som sitter der med mobiltelefonen legger merke til at noen kanskje trenger plassen!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, changlek
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Flott transport for og komme rundt i Bangkok.men styr unna tiden 15-18 når alle skal hjem..det er sardin i box trangt.rent og pent på togene og stasjonene.billig også.ikke minst deilig og kaldt ombord når man har gått rundt i varmen

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Freedom321237
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Helt tipp, topp, rimelig kollektiv-transport som aldri berøres av gatens travle trafikk. Mange stasjoner for av/på-stigning. Alle byer burde hatt sky-train

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, nilsrubena
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Raskt og billig! Jeg tok toget til central world senteret hvor jeg kunne gå videre på sky walken mellom forskjellige sentere uten å måtte stresse med trafikken under. Toget går ofte og var tidsnok.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, synneeriksen