Trip.comUSD 76
Agoda.comUSD 34
Orbitz.comUSD 79
ZenHotels.comUSD 79
Anmeldt 8. august 2018

hær finner du alt ifra barer restauranter og det som måte være innteresant av underholdnings opplevelser og et meget kjent gatemarked med alt ifra suverninrer til ferske frukter verd å besøke sentralt i bangkok i nørheten av sukumit roasd

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, hartmann2015
Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Vi bodde her i to netter. Da vi ankom ba vi om et stillerom (basert på at tidligere anmeldelser meldte om en del bråk fra khaosan road). Dette rommet var uten vindu og var veldig fuktig. Det luktet også ganske vondt. Ettersom at vi kun sov der, var det helt OK, men vil ikke anbefale dette til et lenger opphold. Vi brukte ikke svømmebassenget. Området er perfekt for backpackere som er interessert i et livlig natteliv. Ellers lett å komme seg rundt med tuktuk/taxi.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Martine T
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Vi var innom Koan San Road på vår jentetur og lå på dette hotellet i 3netter. Rommet var helt ok, det ble ikke vasket på rommet mens vi var her og vi måtte mase om påfyll av dopapir og bytte av håndklær. Men hotellet har en perfekt beliggenhet midt i gaten og bassenget på taket var genialt på en varm dag!
Frokosten serveres på en resturant over gaten, heller ikke denne var mer enn helt greit, dårlig utvalg og ekstremt fullt.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 566lillm
Anmeldt 17. august 2015 via mobile enheter

Passer ikke for andre enn de som vil feste i walkingstreet, og overhode ikke bryr seg om hvordan de bor. Full musikk om natten, full byggestøy om dagen da hotellet er under ombygging. Vi bodde på det beste rommet i en natt, og det var forferdelig, kan bare tenke meg hvordan det verste rommet var. Anbefaller deg å holde deg lang unna dette hottelet. Skittent og nedslitt!

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Even B
Anmeldt 7. juli 2015 via mobile enheter

Praktisk og helt greit.. Veldig enkelt å bo noen Dager koh sanroad, hvis du ikke har vært i Thailand før.. :) men du er i den hviteste gata i Bangkok............................................. Z. Ikke gidd å la tuk tuk gutta kjøre dere innom gullsmeder osv.. Dette får de gaskuponger for, å det er ikke vært å bruke en dag på dette når det koster 100 bat uten..

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Einar-IV