Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig nærme bts, som er en fordel om du vil reise rundt i bkk. 3-4 min gange ligger også kjøpesenteret terminal 21. Hotellet er relativt stille selv om det ligger rett ved hovedveien. Rommene er flotte og moderne. Senga er veldig god. Wifi fungerer utmerket. Syns dog at det var litt lite lys på rommet. Frokost/lunchbuffeen er varierende og veldig god. Treningsrommet er lite og meget begrenset hvis man vil trene styrke. Spa avdelingen er meget bra. Litt høy pris men opplevelsen føles meget bra. For de som er opptatt av fotball (PL) har de en sportsbar som viser kampene. Servicen er meget bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Svennebanan666
Anmeldt 21. desember 2017

Hyggelig betjening, stille og rolig hotell. Syntes det ver et helt greit hotell å bo på og det var grei plassering. bar fasiliteter og en grei consierge. De tilbyr også egentuk-tuk til å kjøre deg. ikke glem tips.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Terry W
Anmeldt 21. januar 2017

Flott hotell i storbyen , god service og hyggelig betjening, fin beliggenhet på Sukhumvit road, og med en flott skybar, litt dyrt til å være i asia, men skal en ha kvalitet så må en regne med og betale litt ekstra, hotellbilen er dyr , nesten 3 ganger av taxiprisen

Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, TomMathisen
PeteFeran, General Manager på Radisson Blu Plaza Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2017

Dear TomMathisen,
Thank you very much your fantastic review about your recent stay at the Radisson Blu Plaza Bangkok, your feedback is extremely helpful and always appreciated. I am delighted to read that you enjoyed your time with us.

Myself and the entire team here at the Radisson Blu Bangkok look forward to welcoming you back when you next travel to Bangkok.

Best regards
Peter Feran
General Manager
pferan@radisson.com

Anmeldt 2. januar 2017

Noe blandet erfaring med Radisson Blue. Begynner med det mest positive som var frokosten. Den var helt klart over gjennomsnittet. Mange retter å velge mellom samt hyggelig betjening. Det kan jeg ikke si om de i resepsjonen, var nede og klaget på aircond. men ingen reaksjon. Ønsket å bo høyt,men det var ikke mulig uten å betale 12.000,- bath ekstra. Våre venner fikk bo i 21 etg. uten ekstra kostnader. Beliggenheten er meget bra. Tett ved den norske amb. og rest. og uteliv. Kort vei til SKY train.
Det vi vi vil huske etter 8 døgn er dårlig service i resepsjonen.

Romtips: Prøv å bo høyt
Dato for oppholdet: desember 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kanchanasiri P
PeteFeran, General Manager på Radisson Blu Plaza Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2017

Dear Kanchanasiri P,
Thank you for posting your fantastic review about your experience at the Radisson Blu Plaza Bangkok, your feedback is extremely helpful will be used to ensure the all areas you highlighted are improved to ensure they are not repeated in the future.

Myself and the entire team here at the Radisson Blu Bangkok look forward to seeing you back with us again soon!

Best regards
Peter Feran
General Manager
pferan@radisson.com

Anmeldt 26. mai 2016

Dato for oppholdet: mai 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Hotels
PeteFeran, General Manager på Radisson Blu Plaza Bangkok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2016