“Absolutt et sted jeg kommer tilbake til”
Anmeldelse av Eat Me Restaurant

Eat Me Restaurant
Vurdert som nr. 252 av 12 891 Restauranter i Bangkok
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Silom
Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

De hadde fantastisk god mat.
Vi kjørte den ene forresten 2 ganger waygu biff. Den var bare helt fantastisk god og smakte slik en god forrett skal smake.
Totaltsett var hele besøket et minneverdig besøk. Riktig atmosfære og hyggelige mennesker med god mat

Dato for besøk: september 2016
Takk, bbbbbbbbbbbilly

Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Dette er verdt et besøk. Utsøkt mat, godt utvalg av vin og hyggelig atmosfære i moderne lokaler. Fikk gode anbefalinger. De tok hensyn til allergi og var veldig påpasselig med hva som ble bestilt. Anbefales

Dato for besøk: september 2016
Takk, Hans P
Anmeldt 22. mars 2015

Har hatt gleden av å ha besøkt rest. flere ganger senere år, men nå er det blitt vel drøyt
når det nå nærmer seg norske priser og vel så det. Maten smaker fortsatt og servicen er god. Kronekursen må ta noe av skylden, men ikke all. Blir nok en stund til neste besøk.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, Kanchanasiri P
Anmeldt 1. november 2013

Vi hadde muslinger som bare smakte utrolig bra. And og fisk fulgte som hovedretter og og var topp mat. Dessertene er ogsaa et kapittel for seg.
Vaart andre besok, men ikke vaart siste.

Dato for besøk: oktober 2013
Takk, Kanchanasiri P
Anmeldt 30. september 2012

Har vært her to ganger og er like fornøyd hver gang. Maten er dyr til å være i Thailand, prisene er mere på norsk nivå. Men kvaliteten på mat og service er fantastisk.
Husk på å bestille det tilbehøret du vil ha, for bestiller du biff er det biff du får. Vil du ha noe på siden av må det velges fra menyen :-)
Lokalet er fint innredet og det henger kunst på veggene som man kan kjøpe om man liker det.
Da vi dro fikk vi servert en drink av eieren som han var meget stolt over å ha laget selv. Et oppkok av Mars-sjokolade og vodka. Tror han likte den bedre enn jeg, men det var en fin avslutning på et godt måltid.

Dato for besøk: juli 2012
Takk, idur-72

Reisende som så på Eat Me Restaurant, så også på

Har du vært i Eat Me Restaurant? Del dine erfaringer!