“En artig restaurantopplevelse”

Cabbages & Condoms
Vurdert som nr. 452 av 14 329 Restauranter i Bangkok
Kjøkken: Asiatisk, Thai
God for: Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Khlong Toei
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hit bør alle som er i Bangkok dra. En restaurant med mening. En opplevelse i seg selv. Maten var ok, den finner du overalt i Thailand, men selve meningen bak konseptet er flott.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, metannika

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Dette er en spesiell restaurant som tar opp temaet Sex i Thailand. De oppfordrer alle til å bruke kondom. De har til og med fått støtte fra Bill Gates i denne viktige saken. Restauranten er pyntet med kondomer i alle farger og tegninger som oppfordrer til sikker sex. Maten er veldig god, og det er rent og pent der.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tom T A
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten med store forventninger, men ble så skuffet.
Det eneste som gikk fort denne kvelden var å få menyen på bordet. Omsider kom drikken, men feil. Så kom middagen uten ris, den kom 15 minutter senere. Vi prøvde å få en servitør til bordet for å bestille dessert. Tok en halvtime å få bestilt og etter nok en halvtime hadde vi ikke fått noe. Da var odren gått i glemmeboken. Da ville vi betale og det tok nye 15 minutter. De unnskyldte seg med at de ikke hadde nok servitører. Aldri mere denne restauranten.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Bergis1
Anmeldt 18. mars 2017 via mobile enheter

God stemning med alt fra overpyndede brudepiker til backpackere i singlet. Store porsjoner til rimelige priser. En hel grillet kylling i honningmarinade til 300 bath! Vi delte den på to, men klarte ikke å spise alt. Forholdsvis gode priser på vinen også. Servicen er ikke den mest profesjonelle, men det ligger i sakens natur, når de henter inn ufaglærte fra landsbygden og lærer dem opp selv. Alt er basert på idealisme og nestekjærlighet. Alle som besøker Bangkok og andre byer som har disse restaurantene bør ta seg et måltid her.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, AntonEng1
Anmeldt 14. juni 2016

Nydelig thai mat i rolige omgivelser midt i BKK. Kun 10 min å gå fra BTS Asok, ned Soi 12. Perfekt plass for romantisk middagg eller å møte venner

Dato for besøk: august 2015
Takk, Michael Hartvik k

Reisende som så på Cabbages & Condoms, så også på

Har du vært i Cabbages & Condoms? Del dine erfaringer!