Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt

Morten S
Les alle 1 243 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Chiang Mai
Anmeldt 28. desember 2018

Ég var búinn að ákveða að nota tímann meðan við fjölskyldan vorum í Chiang Mai og fá mér stakan jakka og skyrtur. Það er hellingur til af klæðskerum í Tælandi og eru verðin mismunandi. Ég hafði kíkt á umfjöllun um His&Her Tailor og sá að þeir fengu mjög góða umfjöllun. Þeir eru kannski aðeins í dýrari kantinum en þeir leggja áherslu á að bjóða upp á góð efni og fengum við útskýringu á því hvernig mætti finna út hvort væri verið að plata mann með efni. Þeir segja að algengt sé að polyesterblanda sé seld sem ekta en það sé mikið ódýrara en blanda af kashmír og bómull.

Þjónustan sem ég fékk frá þeim var virkilega góð, þeir Win og Vijay eru mjög þolinmóðir og bíða eftir að maður segi sína skoðun. Ef maður er ekki alveg viss þá segja þeir það sem þeim finnst og hjálpa manni í að fá flíkur sem passa manni fullkomlega. Saumaskapurinn er líka mjög góður og get ég því 100% mælt með þeim.

Takk fyrir mig!

Takk, arnarjon
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har lenge vært på utkikk etter en skikkelig dress, men aldri funnet en som passer kroppstypen min skikkelig. Etter å ha lest anmeldelser om denne skredderen var jeg overbevist om å prøve få skreddersydd en dress.

Meg og min kjæreste dro inn for å ta en prat. Da fikk vi en uforbeholden samtale der vi ble tatt gjennom kvaliteten av det mangfold av stoffer de kunne tilby. Vi ble også vist hvordan vi kan bestemme kvaliteten til forskjellige kasjmirblandinger, og hvordan se om noe er syntetisk.

Vi endte deretter opp med å legge inn hver sin bestilling. Dress med skjorte til meg og en profesjonell dress til kjæresten.

En dag etter bestilling kom vi inn til skredderen igjen for å ha en fitting, hvor de justerte utkastet til dressen. Her kom vi med ytterlige justeringer for å passe våre preferanser.

Dagen etterpå dro vi inn på vårt siste møte. Da hang dressene våre klare. De påpekte at om vi fortsatt hadde justeringer vi ville gjøre, var det fortsatt mulig. Ettersom våre dresser var akkurat slik vi ville ha det. Endte vi opp med ferdig skreddersydde dresser på kun 34 timer.

Alt i alt en veldig god opplevelse. Er du på utkikk etter en skikkelig dress for en rimelig penge, kan jeg sterkt anbefale his & hers tailor house :)

Takk, Morten S
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten ankom til His and Hers skredder like etter at den åpnet klokken 09.00, uten å ha bestilt på forhånd. Vi ble tatt godt i mot. Først fikk vi en nøye gjennomgang av de ulike teksilkvalitetene. Han har alt fra superbillige stoffer med lav prosentandel kasjmirull til toppkvalitet, mange fine fargenyanser og ulik grad av skimmer i stoffet.

Vi var veldig opptatt av at dressene (kontordress til meg og selskapsdress til kjæresten) skulle være "typisk nordisk stil"; slim fit og minimalistisk. Vi fikk klar beskjed om at vi ville få dressene slik vi ønsket. Man kommer tilbake for en prøverunde ("fitting"). Her fikk vi gitt uttrykk for hvordan vi ønsket at dressene skulle være. Husk at fordi vedkommende skal gjøre kunder fra hele verden fornøyd, er det veldig viktig å presisere hva du ønsker. Han er svært profesjonell og vil gi sine synspunkter, men det er utvilsomt dine preferanser som står i fokus.

Vi hadde de ferdige dressene i hånden 34 timer etter første møte.

Våre dresser var i prisklassen midt på treet og vi betalte 7500 Bath for hver - altså nesten akkurat 2000 kroner.

Hvis du er i Chiang Mai, eller vurderer å ta turen: dra til His and Hers Tailor. Vi fikk akkurat det vi ønsket oss - helt uten kompromisser. Skreddersømmen er helt utrolig. Disse dressene hadde vi ikke fått under et tosifret antall tusen i Norge. Veldig god service fra noen som er klart opptatt av å gi kundene det de ønsker seg.

Takk, Hannapaatur
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Avsluttet ferien i Chiang Mai.
Tenkte å få meg en dress før jeg skulle tilbake til Norge..
Fant dette stedet på Tripadvisor.
Veldig bra kundeservice og pålitelig sted.
Superfornøyd

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 719steffenw
Anmeldt 16. juni 2017

Jeg var i Thailand en måned sammen med min familie og hadde bestemt med for å sy to nye dresser når jeg var der. Ettersom jeg skulle til Chiang Mai mot slutten av turen bestemte jeg meg for å gjøre det der ettersom jeg regnet med at jeg kunne finne en skredder som var mye flinkere enn de du finner på de turistifiserte strendene. Etter litt research her på Trip Advisor fant jeg frem til His & Her Tailors House. Selv om ratingen var bra ble jeg faktisk overrasket over hvor bra dressene ble og ikke minst servicen. Jeg fikk til og med 2 flotte slips som en gave. Mr Win er super flink og du vil neppe bli skuffet.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Pål J