“Må tilbake hvert år”

Kjøkken: Amerikansk, Thai, Fusion
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

På vårt årlige besøk i Koh Samui, er Fisherman Village et must. Og vi spiser fondue og biff på Happy Elephant. God mat, veldig trivelig betjening, dyr vin (1200 bath) og ELENDIG wifi. Men vi kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Håvar E

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

De belastet kredittkortet mitt 6000 BAT for mye. Etter en middag som skulle kostet 1200 BAT. Har kontaktet dem pr telefon og mail, med de bare ignorerer mine henvendelser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 194terjew
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Populær restaurant i Fishermans village men temmelig ordinær med hensyn til maten. Unngår du fredager (markedsdag) er det lettere å få bord om du er litt sent ute. Du kan velge bord på verandaen eller på stranden (i sanden). Utsikten er flott utover sjøen. Servicen er helt grei. Maten kommer raskt. Prisen er heller ikke ublu.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Oddvar H
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

God mat og relativt grei restaurant men litt hektisk.
Var ute etter sjømat og han som jobbet som innkaster var slitsom og ville at vi skulle kjøpe hummer som selvsagt var svindyr.

Vi endte opp med thai mat som vi var fornøyd med.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 716dagfinne
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Restauranten var ganske grei. Grei service, men de hang oppå deg litt.. Men god mat, men jeg har smakt bedre for 4 ganger så lite penger. Så jeg kommer ikke til å spise der en gang til. Men helt greit var det.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 982celinem

Reisende som så på Happy Elephant Restaurant, så også på

Har du vært i Happy Elephant Restaurant? Del dine erfaringer!