Samui X Quad ATV Tour inkludert lunsj

Ulike måter å oppleve X-Quad Samui ATV Tour på
foss Samui
8 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2017

Dette var en av de beste opplevelsene på turen. Spennende opplegg med variert kjøring og kjempeflott utsikt over hele øya. Flinke instruktører som tar vare på alle. Secret waterfall var en kjempeopplevelse. Liten gruppe skaper god stemning. Dette er bare noe du er nødt til å gjøre mens man er på Koh Samui.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, heforseth
Anmeldt 23. mars 2016 via mobile enheter

Kuleste utflukten vi har hatt her nede. Kjempe gøy og vi fikk lov til å kjøre fortere, så de delte opp gruppen og vi kunne kjøre lirt mere aggressivt. Kjempe flinke guider og god lunch. Utrolig deilig å kunne bade i en foss langt inni jungelen. Topp score og verdt hver eneste Bath :)

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, AnnikkenJ1
Anmeldt 1. februar 2016

En utrolig morsom dag i fjellene! Mye variert kjøring i bratte bakker, for meg tok det litt tid før jeg ble vandt med ATV'n, etter det, var det bare moro. Å bade i vannfallet var en veldig fin opplevelse, vi fikk også god mat til lunsj, og drikke gjennom hele dagen. Dagen ble avsluttet med at vi tok et par øl med guidene våre. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: januar 2016
1  Takk, Malin W
Anmeldt 12. juli 2015 via mobile enheter

Dagen startet at vi ble hentet på hotellet, vi var de første til å bli hentet så vi måtte bli med å hente alle de andre også. Dette tok 1,5 time.
Vi kjørte ATV, det var utrolig kjekt, men vi var en stor gruppe og dette gjore at vi måtte kjøre svært sent. De burde dele opp gruppen etter hvordan man ville kjøre. Vi fikk beskjed om at drikke var inkludert, vi fikk vann 3 ganger hele dagen. Så vi hadde svært vondt i hode når dagen var over. Maten var god og det var kjempe kjemt å bade i elven. Personalet var svært vennlige.
Vi måtte betale 600 Thb ekstra grunnet vi bodde så lagt borte.. Hadde jeg visst at vi hadde brukt 3 timer i bilen på å hente og slippe av de andre i gruppen hadde jeg nok heller tatt taxi frem og tilbake. Å hadde hatt med meg mye mer drikke!
Det var en kjekk opplevelse, vi skulle ønske at vi kunne kjørt fortere og mer krevende løyper.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, AlexandraEikeskog
Anmeldt 7. juli 2015 via mobile enheter

Prisen er jo stiv, men det er faktisk vært pengene... Eneste kunne vært om de hadde del opp i grupper, så de som vil "dra på litt", slipper å ligge bak bestemor.. :P flinke guider og morsomme atv'er.. Den beste dagen for oss på øya! :)

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Einar-IV