“Ok”

Vurdert som nr. 79 av 1 501 Restauranter i Pattaya
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Usikker på om jeg skulle gi to eller tre prikker men landet på to. Det som drar opp er at noe av maten er ok, etter det går det nedover. Alle som jobber her ser ut som om de nettopp kommer fra personalmøte å har fått sparken alle sammen, ikke et smil å oppdrive på tross av at det er ca 8 som jobber i restauranten. På spørsmål om kaldt øl var dette ikke mulig, kun lunket. Har vært her å spist flere ganger denne ferien samt tidligere år, var betraktelig bedre for noen år siden. Blir nok ikke flere besøk hit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, mla117

Anmeldt 18. november 2018

Vi har spist både lunch og middag ved denne restauranten flere ganger og også ved tidligere besøk og reiser til Jomtien. Alltid god mat og grei oppfølging. Noen ganger litt for hektisk, mye folk slik at den rolige atmosfæren av og til uteblir. Dette er en fin lunchrestaurant, likeledes også ved middag, men som nevnt noen ganger for hektisk på kveldstid.

1  Takk, Øyvind B
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

En av våre faste plasser vi spiser frokost eller middag når vi er Jomtien.
God servise og rikholdig meny thai,europeisk og egen sushibar.
Hyggelig betjening, og maten kommer raskt på bordet.

1  Takk, wenchelise66
Anmeldt 2. august 2018

Her får man god mat til en rimelig penge, vestlig eller asiatisk. Tidvis veldig full resturant, men maten kommer rimelig fort.

1  Takk, Geir B
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Billig og god mat, rikt utvalg. Veldig gode kaker. Vil anbetale dette stedet. Det er hyggelig og effektiv betjening.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Aslid1946

Reisende som så på Surf Kitchen, så også på

Pattaya, Chonburi Province

Har du vært i Surf Kitchen? Del dine erfaringer!