“Super”

Longhorn Steakhouse & Grill
Vurdert som nr. 18 av 1 424 Restauranter i Pattaya
Kjøkken: Europeisk, Steakhouse, Vinbar
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Dag nr 2 vi besøker denne restauranten, fantastisk god mat , biffen smelter i munnen, gratinerte poteter super god, virkelig å anbefale

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mabelt2019

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Virkelig å anbefale,god service, ikke lang ventetid på maten. Kelneren servet oss godtkom og spurte om det var lenge siden vi bestilte mat, virkelig godt mat

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mabelt2019
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Dagens middag:
lammekoteletter med gratinerte poteter.
Ble anbefalt en rimelig men god rødvin fra Chile.

God mat og drikke.
Fantastisk service.

Takk, Ronald P
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, og ypperlig service, godt ivaretatt av mr. Eat som snakker godt engelsk, det samme gjør betjeningen. Anbefales

Takk, bjarteo265
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

En kjempehyggelig restaurant, med en super service. Maten smakte fortreffelig og atmosfæren var upåklagelig. De ansatte snakket veldig bra engelsk og gjorde alt for at gjestene skulle ha det bra. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Siw O

Reisende som så på Longhorn Steakhouse & Grill, så også på

Pattaya, Chonburi Province

Har du vært i Longhorn Steakhouse & Grill? Del dine erfaringer!