Ulike måter å oppleve Pattaya Floating Market på
Anmeldt 30. mai 2018

Dette stedet er å anbefale for deg som vil oppleve litt annet og på en annderledes måte.
Det anbefales og leie seg på båtturen som går en runde på dette stedet ,flotte foto points og zipline som avsluttning.
Ta turen hit ,det er værd det.
Takk for meg

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 296j_rgenn
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Ja ja vart en gedigen nedtur var ikke slik eg hadde trude var bygd opp på en innsjø hadde en stor del butikker som selde samme som klær og anna ræl ikke noe å anbefale til noen

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 30knutk
Anmeldt 7. mars 2017

Et kjempestort marked bygd på pæler og flåter. Har alt mellom himmel og jord. Og mange spisesteder. Folksomt. Stor luftfuktighet og veldig varmt. Er jo en attraksjon det er morsomt å ga besøkt, men alt er jo bare lagd for turister og en måte å bruke penger på.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, TorE_13
Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

I forhold til andre floating markets, er denne lett å komme rundt på. Dette markedet er man ikke avhengig av å leie en båt og man kan gå rundt. Men det koster å komme inn for turister. Thai kommer inn gratis, men turister må betale en sum på 100 baht (om jeg ikke tar feil) og får et klistremerke som beviser at du har betalt. Deretter kan du gå rundt og se på alle de forskjellige bodene. De har boder i alle varianter og jeg var heldig og fikk med meg et thaiboksing show. Man kan mate fisker og geiter med flakse for en sum, spise insekter (anbefales å prøve i alle fall en gang) og flere aktiviteter - ikke minst shopping. Absolutt verdt en tur, var en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2016
2  Takk, mizutse
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Ikke verdt å reise hit, først må man betale for å komme inn. Så kommer man inn til ett floating markedet hvor det kun er overprisete varer som er det samme i alle butikkene. Nei bruk heller inngangspengene i butikker andre steder. Ingenting spesielt med dette stedet.

Dato for opplevelse: februar 2017
1  Takk, Sven006