Bli med eskorterte, guidede verter i nattelivet med middag

Bestill på forhånd
fra
USD 68,89
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Walking Street Pattaya på
Anmeldt 9. juli 2018

Ikke ett sted som anbefales på kvelds og nattetid. Bråk og mas om å bli med inn på sex barer. Mye politi, så det er nok mye konflikter der.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, TDYGravdal
Anmeldt 24. juni 2018

Tok en tur gjennom gaten, ante fred og ingen fare. Vi hadde ingenting der å gjøre. Egentlig mye trist å obsevere.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Aslid1946
Anmeldt 3. april 2018

Vi var der både på dagtid og på kveldstid , om kvelden var det virkelig høy partiyfaktor , mye innkasterer som vil tilby forskjellige show..ikke stedet for oss, men det er et sted man bør spasere innom når man først er i Pattaya

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, SivMonicaM
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Om kvelden er dette ett sted for spesiell interesserte. Ett himla musikkbråk fra alle barene. Masse innkastere. Fullt av folk i gata. Er gågate på kvelden og natta.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, TDY1953
Anmeldt 17. februar 2018

Vi var der både på kveldstid , og dagtid , om kvelden var det virkelig høy partifaktor , men det er et sted man bør besøke når du først er i Pattaya.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, toronado77