Pattaya Hosted Party All Night

fra kr 1 535,10
fra kr 614,04
fra kr 638,76
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Når man først er i Pattaya må man bare innom walking streeten. Her er det mye liv og røre. Mange gode restauranter. Mye kjøp og salg av sex, flust av go go barer og diverse pingpong show. Støynivået er vanvittig. Hadde så avgjort ikke tatt med meg små barn hit.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, mla117
Anmeldt 9. juli 2018

Ikke ett sted som anbefales på kvelds og nattetid. Bråk og mas om å bli med inn på sex barer. Mye politi, så det er nok mye konflikter der.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, TDYGravdal
Anmeldt 24. juni 2018

Tok en tur gjennom gaten, ante fred og ingen fare. Vi hadde ingenting der å gjøre. Egentlig mye trist å obsevere.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Aslid1946
Anmeldt 3. april 2018

Vi var der både på dagtid og på kveldstid , om kvelden var det virkelig høy partiyfaktor , mye innkasterer som vil tilby forskjellige show..ikke stedet for oss, men det er et sted man bør spasere innom når man først er i Pattaya

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, SivMonicaM
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Om kvelden er dette ett sted for spesiell interesserte. Ett himla musikkbråk fra alle barene. Masse innkastere. Fullt av folk i gata. Er gågate på kvelden og natta.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, TDY1953