“FANTASTISK!”

Vurdert som nr. 6 av 1 485 Restauranter i Pattaya
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Igjen og igjen! hver eneste gang leverer Café des Amis på høyeste nivå! Atmosfæren, maten, de ansatte og hovmester imponerer. Vin og 5 retters helt nydelig.
Og selfølgelig eieren Mr. Blue er alltid like hyggelig og sørger for en hjemmekoslig atmosfære

1  Takk, torgeir s

Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Dette er en av de beste restaurantene i Thailand. Du merker med en gang du kommer inn at dette er helt spesielt. Denne gangen gikk vi for sprøstekt and i hoisinsaus til forrett og lam i plommesaus til hovedrett. Til dette drakk vi en nydelig Ripassa(!) som vi ble anbefalt fremfor en dyrere vin som ville kreve lengre lufting.
Anden er antakelig det beste jeg har smakt noensinne! Jeg ble muligens påvirket av stemningen og presentasjonen, men det er jo en del av totalopplevelsen man ønsker seg. Blu Drew som driver stedet er den perfekte vert og har et personlig ord med alle gjestene.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, AntonEng1
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Vi dro dit på grunn av anmeldelser på tripadvisor. Og vi ble litt paff over hvor fint det var. Så fulgte nesten tre timer med mat og drikke i verdenstoppen. Og for en service. Kan du sette av ca 2000 bath per person er dette plassen du skal gjøre det. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, AndersOls1
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Ble veldig godt mottatt på Cafe des Amis.
Vi kjøpte 3 retters middag på kokkens anbefaling, maten smakte helt fantastisk!
Veldig rolig og trivelig atmosfære.
Personalet ville oss bare godt, kan trygt anbefales. Om en i tillegg liker Gin, reklamerer de med 150 sorter!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, carljohanr2018
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Cafe des amis altså!!! dette må være verdens beste resturant på mulige måter. Pris, sevice og ikke mist maten! Har vert her noen ganger og det er gjennomført bra hver eneste gang! drinker, forrett og kaffe (cafe des amis spesialiteten) kompisen min som er med fra nord Norge sa det var en av de beste fiskemiddagene han har spist

Dato for besøk: desember 2017
Takk, torgeir s

Reisende som så på Cafe des Amis Fine Dining, så også på

Na Chom Thian, Sattahip
Pattaya, Chonburi Province

Har du vært i Cafe des Amis Fine Dining? Del dine erfaringer!