“Veldig bra indisk mat”

Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Tre par som fikk et herlig måltid. Litt trøbbel i forbindelse med reservasjon som ble gjort både med e-post og telefon uten at det ble registrert. Men en utrolig god betjening fikset dette raskt og vi fikk et bra bord uten opphold. Deilig indisk mat tilpasset de ulike ønsker for styrke på krydder. En fin opplevelse som jeg vil anbefale.

Takk, 727perivarh
AvKhanijou, Owner på Indian By Nature, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2019

Kjære 727Perivarh,

Jeg er så glad for at du og din gruppe hadde et herlig måltid med oss, selv om det var litt hitch med reservasjonen. :)

Takk for besøket og for å ta deg tid til å skrive tankene dine på TA.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen snart, snart.

Med vennlig hilsen,
Av Khanijou
Innehaver og utøvende kokk

Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Dette er andre året vi feirer min bursdag på Indian by nature.
Fantastisk deilig mat, godt drikke og service.
Denne gangen prøve vi en set menu. De byttet ut fisk med kylling for oss. Smakte himmelsk. Anbefaler virkelig et besøk her. Ta en gin fra vogna. Perfekt!
Prøv ølet king cobra.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 35jeanettes
AvKhanijou, Owner på Indian By Nature, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Dear Jeanette S,

It was an honor for us to have you celebrate your birthday, 2 years consecutively, with us. We are very happy to know that you had
a memorable experience, yet again.

Our gin trolley is very extensively stocked and a G & T is a great way to kick start the evening. Gin lovers can happily try the various flavors, from different countries, that we have on offer. The King Cobra beer is impossibly smooth and is a more economical way to pop a bottle in celebration when compared to champagne :).

Thank you for your patronage and for this very lovely review.

Best regards,
Av Khanijou
Proprietor & Executive Chef

Anmeldt 20. desember 2016 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service,virkelig å anbefale! Vanlige priser på mat,kunn vinen som er litt mere exclusive og litt dyrere enn andre steder.

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, 637amih
Anmeldt 20. desember 2016

Man kjenner på smaken at dette er skikkelig laget Indisk mat. Vi bestilte den mildeste retten de hadde. Den var allikevel altfor sterk for noen av oss. Alle kjente at smakene var veldig gode, men det ble rett og slett for sterkt for enkelte. Etter måltidet nevnte vi det for kelneren da han så at det lå igjen mye mat. Hans tips til senere var å bestille ekstra rømme hvis noe ble for sterkt. Det skal vi neste gang vi drar dit. -For Ja, vi vil helt klart tilbake :)

Dato for besøk: januar 2016
2  Takk, 841lassel
Anmeldt 2. desember 2016 via mobile enheter

God mat og bra service som alltid! Et must når en er i området! Beste indiske resturanten jeg har besøkt.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Rune G

Reisende som så på Indian By Nature, så også på

Pattaya, Chonburi Province

Pattaya, Chonburi Province

Har du vært i Indian By Nature? Del dine erfaringer!