“Leverer som alltid.”

Vurdert som nr. 70 av 1 487 Restauranter i Pattaya
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Spareribs og kyllingvinger er alltid en innertier hos Hard Rock. Servicen er upåklagelig. Er alltid innom Hard rock en gang eller to når vi er på reise selv om prisene ligger godt over snittet.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, mla117
Ahmed_Totti, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Dear mla117,
Thank you for your lovely review, we are mighty glad that you found what you had expected from the Hard Rock upon your last visit to our Cafe. Greetings from our team and we hope to see you soon at the Hard Rock Cafe Pattaya
Kind Regards,

Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Rask levering av mat og hyggelig personell! Barna fikk maten levert først og vi voksne fikk maten rett etter. Absolutt verdt å ta turen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Jonatan A
Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Super plass for store og små. Hyggelig betjening og nydelig mat.
Ingen problemer med glutenfritt måltid. Tilpasset maten de hadde til et supert glutenfritt måltid.
Rask levering av mat, barna først.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 987monaa
Anmeldt 16. desember 2015

Mat og servering på Hard Rock er alltid godt, hvis man liker denne stilen da :).
Her var det smilende thaier som gjorde alt for at man skulle trives..

Dato for besøk: januar 2015
1  Takk, Bjørn O
Matty c, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2015

Hi Bjorn O,

Thank you for your visit and review of Hard Rock Cafe Pattaya,

Glad you had a great time I will share your comments with the team

Matt

Anmeldt 10. september 2015 via mobile enheter

Vi tok middag her en kveld i løpet av vårt opphold i Pattaya. Maten er god, men det er alt for høy musikk inne så vi fikk ikke snakket med hverandre. Dem hadde fått flere besøkende om musikken og bandet hadde spilt litt lavere. Fikk ikke en gang kommunisert med kelneren, måtte peke i menyen! Data ikke tilbake til denne!

Dato for besøk: september 2015
Takk, Jeanita L
Matty c, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2015

Hi Jeanita L,

Firstly thank you for your review and visit.
It looks like you came during our Live band performance. Thus the music is a bit louder than when we don not have a band,
We do have the moon deck area which is located outside the cafe and has a lower volume

Hope to see you back soon

Matt

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!