“Bra mat, men..”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. januar 2019

God mat, men sørg for å bestill bord innendørs, dvs AC delen av restauranten, musikken er for høyt på, med bråket fra baren og musikk fra naborestauranten blir matopplevelsen redusert.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, railossso

Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelig mat. Bestilte hummersuppe og biff. Helt utrolige smaker. Litt i det dyreste laget men helt innenfor med tanke på mye annet.
Man kan ikke sammenligne med priser på thai mat. Så helt klart hvert prisen. Soneklart å anbefale om du er nordmann som er litt lei av bare å spise thaimat og vil ha en skikkelig god og blodig biff!!!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, oysrus
Anmeldt 29. juli 2017

Maten var god og bar preg av kvalitet. Kokken har gjort seg flid i presentasjonen av maten. Noe som ikke er helt vanlig i denne delen av Jomtien. Vi spiste burgerne og Spagetti Carbonara. I følge de som spiste Carbonara var det den beste de har spist på lenge. Jeg selv spiste Akvavit burgeren. Den var god og artig fremført. Smaksmessig har jeg spist bedre. Men overhode ikke noe galt med den. Vil faktisk anbefale den om du liker burger. Hyggelige lokaler som bar preg av at mange fra Skandinavia kommer dit for å spise.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, KentN626
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, rett ved stranden. Hyggelig personale og svensk eier. Spiste der 7 dager i strekk! ALT smakte utmerket

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Trine W
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Vi har vært her noen ganger for lunsj og middag, og dette er en deilig plass å ta en øl og se på livet som passerer på promenaden. Vi har prøvd oss på thaimaten her og den er god, spesielt jom tum suppen.
Koselige folk, god atmosfære.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Anders_Isaksen

Reisende som så på Akvavit Grill & Bar, så også på

Pattaya, Chonburi Province

Har du vært i Akvavit Grill & Bar? Del dine erfaringer!