“Hyggelig restaurant med fantastisk mat!”
Anmeldelse av Linda’s Restaurant - STENGT

Linda’s Restaurant
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Norsk, International & Thai restaurant i Thappraya Road 315 , 177/178 Jomtien Thailand Åpne fra 7 am til sent midnatt Velkommen !!!
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Det er like hyggelig - og ikke minst velsmakende - hver gang man besøker Linda på hennes populære restaurant i Jomtien. De byr på en meget variert meny. Her får man servert akkurat hva man behager: Thaimat, europeisk og norske spesialretter. Og ikke for å glemme mye god, ekte norsk husmannskost.
Ettersom det nærmer seg jul, valgte jeg husets herlige lutefisktallerken med alt tilbehøret som hører med. De andre valgte juletallerken - selvfølgelig med sprøstekt svor på ribba, varm, røkt norsk laks med hjemmelaget potetmos og mye annet godt tilbehør, lettsaltet torsk spesialimportert fra Norge med bacon, erterstuing og kokte poteter.
Vi fikk også mye godt i glasset. Jeg valgte selvfølgelig en iskald pils med Lysholm Linie Aquavit til. Sistnevnte kommer i likhet med meg fra Trondheim - Norges koseligste by.
Og om dere lurer på hvor vi skal feire julaften? På Linda's Restaurant, selvfølgelig, hvor Linda og Chef Kato byr på stort koldtbord med sild, kokt ørret, gravet og røkt laks og varmmat med både pinnekjøtt og svineribbe med alt tilbehøret som hører med.
Er det rart vi gleder oss til julaften? Ikke på grunn av julegavene, men mest på grunn av all den fantastiske maten.
Et meget godt valg, spør du meg!

1  Takk, frodet192

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ok norsk restaurant med god mat. Men norske priser på mat og drikke. Du skal ha vekdig lyst på norsk mat om du spiser her. Vi er tross alt i Thailand der prisnivået er MYE lavere enn i Norge. Men om du er villig til å betale 250 - 300 kr bare for maten er det verd et besøk. Var her i desember og spiste lutfisk. Veldig god. God service.

Takk, arnevam
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Etter tre måneder på reise var det helt himmelsk med litt norsk mat igjen! Den nordiske maten kan absolutt anbefales + de har vaffler med syltetøy og brunost
Litt dyrt for et studentbudsjett

Dato for besøk: mars 2018
Takk, sigridhelenea
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Vi var 3 personer som spiste raspeballer, klippfisk og kjøttboller. Veldig god mat! Hyggelig stemning og vennlige personale! Linda er en fantastisk vert! Hun kjørte oss trygt og godt hjem til vårt hotell når kvelden var slutt! Anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, sveinj2016
Linda E, Owner på Linda’s Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Tusen Hjertly takk for pene kompliment deres .....
Vi er så takker nemlig å få lov å servere dere norsk spesialiies her i Smiles Land og fremstilt vår norsk kulture her i det fjerne østen !
På gyensyn og ønsker dere en Riktig Romantic Valentines Dag
Vennligst Hilsen
Linda

Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Konsert med buffé. Dårlig og for lite mat! Konserten varte kun 35 min. 1500 bath pr person! Drikke måtte kjøpes til høy pris!
Styr unna dette stedet!

Dato for besøk: januar 2018