“Elendig service, skittent. Men nydelig utsikt ”
Anmeldelse av The Sky Gallery Pattaya

The Sky Gallery Pattaya
Vurdert som nr. 107 av 1 501 Restauranter i Pattaya
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Dårligste service jeg har opplevd.
Rester av fisk under bordet. Måtte mase i over en time for maten, fikk ikke maten samtidig (50 min) mellom rettene kom på bordet.

Dra for utsikten og ta en drink. Ikke spis her!!!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Engely

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Jeg har vært der før til lunsj og det er et nydelig sted med en fantastisk utsikt over strand og havet. God mat (dyrt) og veldig gode drinker. Vi tenkte derfor å ta med venner dit for å spise middag. Dro tidlig på dagen for å bestille bord, men fikk beskjed om dette ikke var nødvendig i lavsesong og fikk derfor ikke lov til det. Vi kom ditt kl 17 og da var det stappfullt. Vi prøvde igjen å bestille bord, men fikk beskjed om at det var bare å finne et bord (at vi sa d ikke var noe ledig forsto de ikke) vi satte oss derfor i baren for og fikk beskjed om at vi skulle få neste ledige bord. Det gikk ikke, det kom bare mer og mer folk (kinesere stort sett) og vi ble glemt. Vi ga rett og slett opp og dro videre. Dette stedet lever kun pga stedet det ligger på og ikke for noe annet. Her kunne så mye blitt bedre.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 979tanjav
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

En fantastisk utsikt møtte oss og skapte god stemning. Men der stopper den gode opplevelsen. Vi var 6 personer og 2 av oss fikk ikke maten før de andre nesten hadde spist opp. De som bestilte først fikk sist også ved påfyll av drikke. Det tok også lang tid å få betale. Hverken maten eller servicen vari samsvar med prisen. Ingen god opplevelse for oss, anbefaler ikkje denne restauranten

Dato for besøk: desember 2017
Takk, kjellaugb
Anmeldt 18. februar 2017 via mobile enheter

En perle for en drink eller ett godt måltid...
Herlig stemning og utsikt. Rolig og veldig romantisk

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Engely
Anmeldt 24. august 2016

Beliggenhetten gjør stedet litt vanskelig å finne men verd å lete etter.
Grei mat og godt utvalg av drikke. Perfekt for lunch eller kveldsstemning.

Dato for besøk: august 2016
Takk, kristian438

Reisende som så på The Sky Gallery Pattaya, så også på

Pattaya, Chonburi Province

Pattaya, Chonburi Province

Har du vært i The Sky Gallery Pattaya? Del dine erfaringer!