All-inclusive 2 dagers/1 natts cruise med måltider, kajakkpadling, grotting, strand i Halong

Bestill på forhånd
fra
USD 149,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Halong Bay på
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Egentlig NB veldig turister, men likevel verdt turen. Vakker, eksotisk natur. Grotta er helt spesiell. Vi hadde det også veldig hyggelig på båten, vi fikk kontakt med mennesker fra mange land

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Astrid B
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Vi var på ett døgns cruise med selskapet Paradise Elegance Cruise. Båten var kjempefin, lugarene var romslig og rene, maten og de ansatte var fantastiske.
Men man bør være klar over at Halong Bay er overturistifisert. Når vi var på cruise var det ca 30 båter som hadde den samme ruten med passasjerer som skulle oppleve de samme stedene samtidig. Man ender opp med å gå i kø på grotteturer og utsiktspunkter. Vannet innbyr ikke til bading, og eksosen ligger som et teppe over de forskjellige buktene. Det bør innføres begrensninger i antall båter og turister som kan besøke bukten samtidig, for slik det er nå blir de idylliske klippene og atmosfæren fullstendig ødelagt.

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, Foss2013
Anmeldt 4. desember 2016

Var på ferietur med familie til Halong, en fantastisk reise. Dro ut i bukta med en av disse "rare" båtene og besøkte flytende landsbyer. Var på besøk i flere huler som var belyst på en fantastisk måte slik at man ser hvor store de egentlig er. Dette er en plass man bør oppleve om man reiser til Vietnam.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, harald512
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Reiste med Vega travel, en natt på båt og en natt på Cat Ba Island. Hadde med tre barn, snart 5, snart 9, 12. Ikke noe problem å reise med barn, det legges til rette for det. Et utrolig flott landskap og masse spennende å se. Anbefaler minst to overnattinger. Det er også mulig å overnatte på private steder på noen av de mindre øyene, koster ca 40-50 dollar i følge vår guide. Anbefaler å padle i kayak, det var utrolig flott. Solnedgangen på stranda i Cat Ba er også flott å få med seg. Veldig fint å reise med en båt der det ikke et med for mange folk, så har man mer plass. Skulle gjerne brukt enda mer tid i Halong Bay for å nyte den flotte naturen og det avslappa livet.

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, tinawY5831BD
Anmeldt 14. januar 2016 via mobile enheter

Hadde et døyn på cruice i Halong Bay. Lugaren vi fikk var helt topp med egen balkong , vel å merke ikke den største men plass til to stoler og bord. Ble servert veldig god mat her som vi også fikk i resten av Vietnam. Var en fin atmosfære fra vi ble hentet ombord til vi gikk på bussen neste dag ved lunchtiden.
Flott opplevelse både ombord og ikke minst naturen med nesten 2000 små og store øyer. Verdt turen

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, 103Eva