“Cooking Class”

Duong's Restaurant & Cooking Class
Vurdert som nr. 83 av 4 095 Restauranter i Hanoi
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Veldig kjekt og bra kurs. Flink og hyggeleg kokk som tok oss med på marked før vi laga mat, der vi fekk vere med på å handle inn til kurset.

Takk, Trygve H

Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Skjønner ikke at folk synes dette er en bra plass. Få rundt bordet klarte å spise opp. Det er 6 viner på vinlisten, alle varianter av dårlig. Kanskje dette er blant det beste i Hanoi, men da er det stusselig mat i Hanoi. Kaffen var den styggeste jeg har smakt. Folk rundt bordet som levde i Sovjet, sa kaffen minnet om instant kaffe fra den tiden. Veldig hyggelig betjening rettet litt av inntrykket.

Dato for besøk: februar 2018
4  Takk, Meget
Anmeldt 21. november 2017 via mobile enheter

Gikk forbi og syntes det så koselig ut. Det var nydelig mat og mange gode viner å velge imellom. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: november 2017
Takk, kristinsyn_vem
Anmeldt 5. november 2017

Dette ble en restaurant vi kom tilbake til flere ganger, både for flere retters middager og for en kjapp matbit i farten.
Kvaliteten på maten er skyhøy, betjeningen er fantastisk og det er en avslappet stemning.
Servitørene kunne mye om de ulike rettenes opprinnelse, og vi fikk dermed smake mange av de ulike nyansene fra det Vietnamske kjøkken.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Kristoffer E
Anmeldt 10. juni 2017

Tok en lunsj på Duong's Restaurant siste dagen i Hanoi, og ble tatt utrolig godt imot av søte og vennlige Miss Marie. Ikke bare var hun hjelpsom i forhold til mat og drikke, men hun var også behjelpelig med tips om Hanoi.

Jeg spiste kongereker og sjokoladekake til dessert, i tillegg til at jeg fikk en liten gratis forrett og en avsluttende te.

Alt jeg spiste holdt høy internasjonal kvalitet, og måltidet på Duang's var uten tvil det beste jeg spiste i løpet av 5 dager i Hanoi. Synd jeg ikke fant restauranten før min siste dag i byen, men den skal definitivt besøkes hvis jeg igjen besøker Hanoi.

Så takk til restauranten, og spesielt til Miss Marie, for en flott opplevelse!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, torbus

Reisende som så på Duong's Restaurant & Cooking Class, så også på

Har du vært i Duong's Restaurant & Cooking Class? Del dine erfaringer!