Halvdags Hanois Essentials

fra kr 411,05
fra kr 888,76
fra kr 412,94
Anmeldt 15. juli 2018

Imponerende palass og område - vi kom desverre ikke inn i selve mausoleet var stengt. Lokal guide på rundtur i Hanoi er å anbefale - mye kunnskap om det du "må" se.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Grethe G
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Etter en spasertur 3-400 m, på rekke å rad omkranset av alskens regler og soldater, fikk vi ta en runde rundt den omdiskuterte kommunisten Ho Chi Minh. Balsamert lå han i en kiste omkranset av 4 stramme vakter!
Hagen og området der han bodde var mer interessant!

Dato for opplevelse: april 2018
2  Takk, LillKristinKlingenS
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Et must å ha vært innom og sett denne balsamerte gamle lederen. Her er alt strengt bevoktet og man må være anstendig kledd. Gratis inngang til mausoleum men noe få kroner for å gå inn og se stedet han bodde.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, royarnes
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Å stå kø i en time virket lenge men omgivelsene var nydelige og fredfullt . Militær vakter ,og man kunne bare stå to og to på rekke. Ho Chi Minh legeme , balsamert var spesielt. Men med hans historie i Vietnam forstår man at vietnameserne vil se han

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Steinar-kr
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

En park man må besøke når man er i Hanoi. Mausoleumet med tilhørende park var flott. Vi hadde guidet tur og fikk fine skildringer over liv og virke om bebyggelsen i omegnen. Staselig monument som ble godt overtatt av "garden" / vaktstyrken som passet på parken. Ho Chi Min sin bilpark og representasjonsbolig og hans egen mindre bolig var verdt å besøke.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Gwaas