Hopp over køen: Inngangsbilletter til Thang Long Water Puppet Theatre

fra
USD 10,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Litteraturtempelet og nasjonalt universitet på
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Litteratur-tempelet var et populært mål for vietnameserne, og særlig for skoleklasser. Vi vandret rundt her , men fikk ikke så mye ut av det.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Terje J
Anmeldt 15. juli 2018

Med en god lokal guide til Hanois viktigste bygninger - blir man godt kjent med det grunnlaget for den historiske betydningen dette hadde for dagens kultur. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Grethe G
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Det har gått 24 år siden mitt første besøk her. Store forandringer - parken og templet er en perle, og på lørdag formiddag var det fullt av nyuteksaminerte barn og unge. Bruk tida godt og nyt reisen tilbake i tid.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, ohusby
Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Spennende historie- artig å vandre rundt i hagene og rommene- der det ble startet universitet for 1000 år siden. Ble også introdusert til to av Vietnams hellige dyr- skilpadda og fønixfuglen.Vakker restaurering av bygninger.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Inger-Tori S
Anmeldt 28. desember 2017

Et historisk og fredfult sted midt i sentrum av Hanoi. Et ganske stort kompleks med en rekke forgårder og paviljonger. Godt tilrettelagt besøk og visult flott sted. Templet med Confucuis og fire av hans disipler var et flott skue. En del oppussing når vi var der så vi fikk ikke se alt og den freden og roen tempelet innbyr til.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Tartufo17