Ulike måter å oppleve Thang Long Water Puppet på
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Forestillingen holder høy kvalitet både av dem som styrer dukkene og av musikerne. Selv om det er bare turister til stede fremstår det overhodet ikke som en turistfelle bare laget for turister – det fremstår som en genuin og ekte opplevelse av en tradisjonsrik kunstart i Vietnam.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Y7698DCannb
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et show som varer ca 1 time, og foregår på vietnamesisk. Dermed forstår man svært lite av innholdet på stykket, men på grunn av musikken og fascinerende dukketeater var dette en opplevelse i seg selv. Musikken var spilt med vietnamesiske instrumenter og sang. For en voksen person kostet 100 000 VND (ca 4 doller), og kan kjøpes i luken før fremføring.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Siv iren H
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

45 minutter med dansende dukker i vann. Alt foregår på vietnamesisk så sang og det lille som er av dialog er vanskelig å forstå. Fint show som passe for alle aldre.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, FamHaaland
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Gikk forbi når vi sirklet rundt Hoan Kiem Lake. Showet begynte kl 1700 og kostet 100 000 per pers. Showet hadde live musikk og en engelsk talene som forklarte hva vi så. En god innføring i de 5 fabeldyrene i vietnamesisk kultur, men ellers en det ikke veldig spennende

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Trip656983
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Alle vi har snakket med har sagt vi må få med oss dette - og det måtte vi jo! Aldri sett noe lignende, et veldig spesielt innblikk i vietnamesisk kultur.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 250stines